رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی یزد گفت: طرح نوروزی پلیس راهور تا پایان روز 13 فروردین در یزد و تمامی شهرستان های تابعه استان با قوت ادامه دارد .
کد خبر: ۲۰۳۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴ 30 March 2016

به گزارش تابناک یزد، منصور جمشیدی افزود: حجم تردد و حضور مسافران و مهمانان نوروزی به شهر یزد نسبت به سال گذشته تا 9 درصد افزایش نشان می دهد .

وی ادامه داد: علیرغم افزایش حجم مسافران و گردشگران به یزد و شهرستان های تابعه استان خوشبختانه تاکنون هیچگونه تصادف منجر به فوت وجود نداشته است .
این مسئول اظهار داشت: همکاری خوب عموم مسافران و مهمانان نوروزی و مردم استان یزد علت اصلی این کاهش چشمگیر تصادفات در سالجاری بوده است .
جمشیدی ادامه داد: در این مدت شاهد کاهش تصادفات جرحی و خسارتی در یزد و مناطق تابعه آن هستیم که امید است تا پایان تعطیلات نوروزی نیز ادامه داشته باشد .
این مسئول اظهار داشت: طرح نوروزی پلیس راهنمایی و رانندگی یزد با حضور ماموران پلیس و بصورت محسوس و نامحسوس تا پایان تعطیلات با نظم و طبق برنامه ادامه دارد .
جمشیدی مهمترین بار ترافیکی یزد را در حوالی برخی از آثار و ابنیه تاریخی و فرهنگی این شهرستان بخصوص باف قدیم ، میدان امیر چقماق ، نزدیک آتشکده و خیابان های قیام ، امام خمینی (ره) و کاشانی ذکرکرد .
وی از رانندگان خواست با رعایت مقررات و احترام به دیگران سالی بدون حادثه و توام با آرامش را برای خود و سایر مردم و مسافران رقم بزنند .
استان یزد با یک میلیون و 70 هزار نفر جمعیت دارای شش هزار اثر تاریخی و در تعطیلات میزبان مسافران است .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار