کد خبر: ۲۰۷۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷ 06 April 2016

به گزارش تابناک یزد،همايش "زنان،سازندگان اقتصاد خانواده" با هدف گراميداشت هفته زن با حضور بانوان كارآفرين، توانمند و كارمندان اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان يزد برگزار شد.

"محمد حسين رياحي" مدير كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان يزد در اين همايش اظهار كرد: به طور متوسط، نيمي از جامعه را بانوان تشكيل مي‌دهند كه اين جمعيت توانمند مي‌توانند در حوزه اقتصادي وارد شده و به نقش آفريني موثر بپردازند.

وي خاطرنشان كرد: انتخاب نام امسال به عنوان "اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل" توسط مقام معظم رهبري، تعابير و الگوسازي‌هاي خوبي را براي بانوان نيز به همراه دارد كه اين خط فكري موثر بايد از نهاد خانواده تا اجتماع به عنوان راهنماي مسير مورد استفاده قرار گيرد.

رياحي گفت: زنان در حوزه‌هاي كاري خود به فرصت‌هاي موجود به خوبي دقت كرده و سعي كنند كه زمينه فعاليت براي همنوعان خويش را نيز فراهم آورند.

"فخرالسادات خامسي هامانه" مدير كل دفتر امور زنان و خانواده استانداري يزد با تاكيد بر اين كه نسل‌هاي مختلف با توجه به موقعيت‌هاي متفاوت مي‌توانند حضرت زهرا(س) را الگوي خود قرار دهند، گفت: با بررسي  و مطالعه زندگي ايشان مي‌توان از تمام جنبه‌هاي مختلف اخلاقي آن حضرت بهره‌مند و ايشان را به عنوان شخصيت جامع‌العباد تاريخ بشريت به عنوان سرلوحه‌اي اثرگذار قرار داد.
گفتني است؛ در اين همايش "كاظم ياوري" از اساتيد برجسته دانشگاه و "مهري حسني" مشاور بانوان اداره كلتعاون، كار و رفاه اجتماعي نيز به ايراد سخن پرداختند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار