مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خبر داد
این مرکز درمانی بزرگ شامل بخش جراحی‌های سرطان، کموتراپی، شیمی‌درمانی و رادیولوژی و ... خواهد بود. کلیه مستمری‌بگیران در مراکز درمانی دولتی و دانشگاهی به طور 100 درصد رایگان درمان می شوند
کد خبر: ۲۱۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵ 11 April 2015

سیدتقی نوربخش، در آیین ارتقاء مرکز درمانی تامین اجتماعی اردکان به پلی‌کلینیک تخصصی از آغاز احداث بزرگترین مرکز درمان سرطان کشور در استان یزد در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: این مرکز درمانی بزرگ شامل بخش جراحی‌های سرطان، کموتراپی، شیمی‌درمانی و رادیولوژی و ... خواهد بود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اعلام یک خبر خوش برای مستمری‌بگیران تامین اجتماعی در سال 94 بیان کرد: از دو ماه آینده کلیه مستمری‌بگیران در مراکز درمانی دولتی و دانشگاهی به طور 100 درصد رایگان درمان خواهند شد و هزینه فرانشیز و درمان بازنشستگان و مستمری‌بگیران را سازمان تامین اجتماعی پرداخت خواهد کرد.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با اشاره به سرمایه‌گذاری 15هزار میلیارد تومانی در این شهرستان و قرار داشتن بیش از 70 هزار نفر از جمعیت اردکان زیر پوشش خدمات بیمه تامین اجتماعی، ارتقاء این مرکز درمانی به پلی‌کلینیک تخصصی را از مهم‌ترین مطالبات و نیازهای مردم اردکان از چند سال گذشته تاکنون دانست.

محمدرضا تابش افزود: از امروز این مرکز درمانی به صورت شبانه‌روزی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و پس از اجرای طرح توسعه، فراهم شدن تجهیزات و جذب بیش از 40 نفر نیروی متخصص مورد نیاز همچنین تامین پزشک متخصص، مردم به ویژه کارگران می‌توانند از خدمات کلینیک تخصصی تامین اجتماعی اردکان بهره‌مند شوند.

پلی‌کلینیک تخصصی اردکان با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، شهردار و جمعی از مسئولان استان یزد و شهرستان اردکان به صورت شبانه‌روزی آغاز به کار کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار