کد خبر: ۲۱۱۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸ 13 April 2016
به گزارش تابناک یزد، نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اهمیت توجه به آموزش افراد متخصص در زمینه تبلیغ دین، گفت: رشته تخصصی تبلیغ در حوزه علمیه یزد ایجاد شود.

آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار با مسولان موسسه تبلیغی بشیر یزد اظهار داشت: بعضی افراد فعالیتهایی انجام می‌دهند که به خیال خود در حال فعالیت دینی هستند اما در واقع این اقدامها یک نوع بدعت‌گذاری است.

وی با تاکید بر اینکه مسئله تبلیغ دین مسئله‌ای مربوط به حوزه است، گفت: از شورای مدیریت حوزه علمیه این تقاضا شده که ما در یزد رشته تخصصی تبلیغ را راه‌اندازی کنیم.

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه این درخواست باید به تایید شورای مدیریت حوزه علمیه قم برسد، بیان کرد: همچنین می‌توان سازمان تبلیغات با همکاری حوزه علمیه و تحت نظر حوزه حرکتی در این راستا انجام دهد.

ناصری ادامه داد: اگر حرکتی خارج از این مسائل انجام شود، گاهی مشکلاتی پیش می‌آید و ممکن است مطالبی  بیان شود و اقداماتی صورت گیرد که شاید تاثیر منفی هم داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: برای مثال ممکن است فردی اقدام به تبلیغ دین کند و در عرصه‌ای مطلبی را خود آن شخص اشتباه متوجه شده باشد و بخواهد به همان صورت به دیگران بیان کند که مطمئنا نتیجه عکس می‌دهد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار