کد خبر: ۲۱۱۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹ 13 April 2016
به گزارش تابناک یزد،نخستین جلسه شورای فنی استان یزد در سال جدید به ریاست مدیرکل دفتر فنی استانداری و دبیری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد برگزار شد.

  در این نشست پیش‌نویس آئین‌نامه روش کار شورای فنی استان یزد که اسفندماه به اعضا ارسال شده بود، مورد بررسی قرار گرفت و در خصوص پیشنهاد مکتوب دستگاه‌ها تصمیم‌گیری بعمل آمد و مصوب شد تا آئین‌نامه پیشنهادی به‌منظور تصویب نهایی به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور ارسال شود.

در ادامه‌ی جلسه نیز نامه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان در خصوص تمدید دو ساله صلاحیت پیمانکاران مرمتی مورد تصمیم‌گیری قرار گرفت.

در بخش دیگری از جلسه شورای گزارشی از وضعیت راه‌های استان ارائه شد که در این باره «حامد معتمدی» رئیس اداره امور فنی و امور مشاوران اداره‌کل راه و شهرسازی استان یزد گفت: استان به لحاظ راه در کشور رتبه 12 و 13 را دارد اما به‌علت اختصاص اعتبارات فصل حمل و نقل، در رده 29 کشوری قرار دارد.

وی افزود: نگهداری راه‌های استان سالانه به بیش از 120 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

معتمدی هم‌چنین ارزش راه‌های استان را نزدیک به 3000 میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته در سال 92، 31 درصد راه‌ها در وضعیت سالم، 12 درصد در وضعیت خرابی کم، 20 درصد در وضعیت خرابی متوسط و 37 درصد در وضعیت خرابی شدید قرار دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار