کد خبر: ۲۱۱۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲ 13 April 2016
 به گزارش تابناک یزد،معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد با اشاره به اینکه پشتیبانی از مبارزه با موادمخدر در یزد افزایش یابد، گفت: استان یزد ظرفیت تبدیل به مرکز مبارزه با مواد مخدر در کشور را دارد.
 محمدعلی طالبی در شورای مبارزه با مواد مخدر یزد با اشاره به اینکه موفقیتهای نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی محدود به کشفیات مواد مخدر نیست اظهار داشت: در بحث کاهش جرایم و افزایش شاخص‌های امنییت استان عملکرد خوبی به جا گذاشته شده است.

وی بیان گرد: در بحث پشتیبانی ستاد متاسفانه انتظاراتی که وجود دارد تحقق پیدا نمی کند، استان یزد با این عملکرد خوب انتظار دارد که در بحث پشتیبانی بهتر عمل شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد افزود: در چند مورد بازدید که انجام شد، کمبودهایی دیدیم که اگر عنایت ستاد مرکز باشد، باعث تقویت روحیه دست اندرکاران مبارزه با مواد مخدر استان یزد شود.

طالبی بیان کرد: موقعیت خاص جغرافیایی استان یزد می تواند به عنوان یک مرکز قدرتمند مبارزه با مواد مخدر در کشور جلوه دهد.

وی افزود: در این جلسه با اشاره به موفقیت های سال گذشته مصوب کنیم و نامه ای به وزیر کشور ارسال کنیم که به استان به لحاظ اعتبارات و امکانات کمک شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد خاطرنشان کرد: بحث بعدی تدوین یک سری برنامه ها به ویژه برنامه های بومی شده برای امسال است.

طالبی تصریح کرد: ما بعد از پشت سر گذاشتن یک سال موفق، با احصای مشکلات و ضعف ها، باید برنامه ای تدوین کنیم و اگر جایی لازم هست پیگیری فرا استانی صورت گیرد این اتفاق بیفتد و امسال شاهد عملکرد بهتری نسبت به سال قبل باشیم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار