کد خبر: ۲۱۴۳۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱ 18 April 2016
به گزارش تابناک یزد،رئيس ستاد انتخابات استان يزد با تاكيد بر اين كه رأی مردم امانت است، گفت: ضروری است كه در برگزاري انتخابات همواره امانت‌دار آراي مردم باشيم و تلاش كنيم تا خواست و اراده مردم به‌ خوبی محقق شود.

"محمدعلي طالبي" در نشست ستاد انتخابات شهرستان مهریز و در جمع عوامل برگزاري مرحله دوم دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي، اظهار كرد: حفظ بی‌طرفی كامل، پاسداري از آراي مردم و جديت در انجام درست وظايف برگزاري انتخابات، در تمام مراحل بايد همواره و بيش از گذشته مدنظر دست‌اندرکاران باشد.

وي ادامه داد: رعايت كامل قانون و بی‌طرفی عوامل انتخابات در دور دوم مجلس شوراي اسلامي بايد جدي گرفته شود و همه دست‌اندرکاران برگزاري انتخابات بايد طبق مقررات وظايف خود را درست انجام دهند.

طالبي خاطرنشان كرد: خوشبختانه بر اساس شاخص‌های ارزيابي وزارت كشور، يزد در مجموع در برگزاري انتخابات‌ها، جزو استان‌های برتر شمرده ‌شده و اين نشان‌دهنده دقت و رعايت كامل مقررات است.

رئيس ستاد انتخابات استان خاطرنشان كرد: بايد همچنان با همكاري عوامل اجرايي، نظارتي و بازرسي شاهد برگزاري انتخاباتي سالم، قانونمند و پرشور در سايه تعامل و همدلي همگان در مرحله دوم انتخابات مجلس باشيم.

اين مسئول با اشاره به اين كه حوزه مهريز بزرگ‌ترین حوزه انتخابيه كشور محسوب می‌شود، به اهميت و حساسيت آن در برگزاري اين مرحله از انتخابات پرداخت.

وي ادامه داد: در مرحله اول دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي، 74 درصد مردم اين استان در انتخابات مشاركت داشتند كه در سطح كشور بسيار برجسته و مهم بود و طبق مقررات و بدون مشكل برگزار شد.

طالبي در پايان تصريح كرد: حضور مردم و مشاركت در انتخابات مورد تأکید مقام معظم رهبري و دولت است كه اميدواريم با همراهي همگان و رعايت مقررات شاهد تحقق آن در مرحله دوم انتخابات باشيم.

يادآور مي‌شود؛ مرحله دوم انتخابات در بزرگ‌ترین حوزه انتخابیه کشور(شهرستان‌هاي مهریز، ابرکوه، خاتم، بافق و بهاباد)، همزمان با سراسر کشور در روز دهم اردیبهشت امسال برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار