تیم فوتبال داماش گیلان در ادامه رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های كشور جام آزادگان ، به مصاف تیم فولاد یزد می رود .
کد خبر: ۲۱۷۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲ 23 April 2016
به گزارش «تابناک یزد»،مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان  در این خصوص گفت : تیم های فوتبال داماش گیلان و فولاد یزد در هفته سی و پنجم از رقابت های فوتبال لیگ دسته اول كشور جام آزادگان ، رو در روی هم قرار می گیرند.
علی احمدی سراوانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس مسابقه یادشده عصر دوشنبه هفته جاری ششم اردیبهشت ماه در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار خواهد شد و تیم داماش گیلان در این بازی میزبان است .
وی اظهار كرد : با توجه به اینكه تیم فوتبال داماش گیلان در جدول رده بندی وضعیت مناسبی ندارد ، این تیم فقط برای كسب پیروزی و تصاحب هر سه امتیاز به مصاف تیم فولاد یزد خواهد رفت .
مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان ادامه داد : بر این اساس ، كادرفنی و بازیكنان تیم فوتبال داماش گیلان مصمم هستند تا با ارائه یك بازی تماشاگر پسند، نتیجه دلخواه را نیز كسب كنند تا به دومین پیروزی خود در سالجاری برسند تا در جدول رده بندی نیز صعود داشته باشند .
وی بیان كرد : امیدواریم كه طرفداران تیم فوتبال داماش گیلان در این دیدار همانند بازی های قبلی از تیم خود حمایت همه جانبه ای داشته باشند تا این تیم با پشتوانه طرفدارانش بتواند در دیدار برابر فولاد یزد به برتری برسد .
هم اكنون تا پایان هفته سی و چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول كشور، تیم های فوتبال فولاد یزد و داماش گیلان با كسب 34 امتیاز و به دلیل تفاضل گل به ترتیب در مكان های هیجدهم و نوزدم جدول رده بندی قرار دارند .
در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول قهرمانی باشگاه های كشور جام آزادگان، 20 تیم حضور دارند كه به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یك گروه با هم به رقابت می پردازند كه در نهایت پنج تیم انتهای جدول از رقابت های لیگ دسته اول سقوط می كنند .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار