کد خبر: ۲۱۸۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷ 25 April 2016

به گزارش تابناک یزد، آیت الله محمدرضا ناصری امام جمعه یزد با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی برای ایجاد شغل در جامعه گفت: برنامه ریزی برای ایجاد شغل باید بر مبنای نوآوری و متناسب با سلیقه مردم باشد.

 آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار با نمایندگان کارگران به مناسبت فرا رسیدن روز کارگر، نقش کارگران و کارفرمایان در جامعه را بسیار حیاتی و اثرگذار خواند و اظهار داشت: در شرایطی که کشور و به تبع آن استان در شرایط حساس اقتصادی قرار گرفته است، جامعه کارگری و کارفرمایی می‌توانند نقشی بسیار اساسی در رونق اقتصادی داشته باشند.

وی بیان کرد: باید تلاش کنیم تا برنامه فعالیت ها و اقدامات به‌روز و با توجه به نیاز مردم پیش برود تا همانطور که در دنیا هر روز شاهد پیشرفت هستیم، ما نیز در مسیر پیشرفت قرار گیریم.

امام جمعه یزد عنوان کرد: تحول و نوآوری در کار بسیار مهم است و مسئولان باید برای ایجاد شغل بر مبنای نوآوری و سلیقه مردم برنامه ریزی کنند.

ناصری همچنین با تاکید بر لزوم انجام کار با کیفیت تصریح کرد: امروز کیفیت در دنیا حرف اول را می زند و این مقوله برای بازار بسیار مهم و حائز اهمیت است.

مدیرکل تعاون، کار ور فاه اجتماعی استان یزد نیز در این نشست با اشاره به فرا رسیدن هفته کار و کارگر، تلاش‌های جامعه کارگری را قابل تحسین خواند و اظهار داشت: برای تبیین اهداف اقتصاد مقاومتی، مدیریت هوشمند و هدفمند در اجرایی کردن اقتصادی پویا و پایدار باید مورد توجه قرار گیرد.

محمدحسین ریاحی افزود: در حوزه اشتغال و اقتصاد، مشکلات متعددی داریم که امید است بتوانیم با برنامه ریزی مدون و دقیق، این بحران را پشت سر گذاشته و به جامعه ای با نرخ مشارکت موثر و اشتغال بالا دست یابیم.

وی همچنین از تلاش برای پیگیری مشکلات جامعه کارگری خبر داد و عنوان کرد: کارگران نقش بسیار اثرگذاری در تحقق اقتصاد مقاومتی همچنین رونق اقتصادی دارند و با تلاش مجموعه استان، مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان در حال پیگیری و بررسی است که امیدواریم با رفع مشکلات واحدها، مشکلات کارگران نیز برطرف شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار