فرماندار مهریز گفت: یکهزار و 300 عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و انتظامی در مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت دارند و باید همه حافظ رای مردم باشیم.
کد خبر: ۲۱۹۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱ 26 April 2016

به گزارش تابناک یزد،سید محمد رستگاری در همایش نمایندگان فرماندار در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سخنانی به اهمیت مرحله دوم این انتخابات اشاره و افزود: تمامی مقدمات لازم و شایسته برای برگزاری مرحله دوم در این شهرستان فراهم است .

وی اضافه کرد: تمامی عوامل اجرایی اهم از ناظران، بازرسان ، نیروهای امنیتی و انتظامی و پشتیبانی نسبت به وظایف دقیق خود در امر برگزاری این مرحله مهم انتخابات به خوبی و طبق مقررات توجیه شده اند.
فرماندار مهریز اظهار داشت: با همکاری و انجام وظایف تمامی عوامل خوشبختانه مرحله اول انتخابات در سطح حوزه گسترده انتخابیه و این شهرستان به خوبی و با کمترین مشکل برگزار شده است .
رستگاری گفت: مرحله دوم که در روز جمعه دهم اردیبهشت ماه برگزار می شود به خاطر رقابت بین دو داوطلب مرحله نهایی از اهمیت و حساسیت برخورد دار است لذا باید با جدیت شاهد انجام وظایف باشیم.
فرماندار مهریز خاطرنشان کرد: از نمایندگان فرماندار که مسئول برگزاری انتخابات در هر شبعه اخذ رای هستند می خواهیم فقط در چارچوب مقررات و طبق موازین تعریف شده به انجام وظیفه قانونی خود مشغول باشند.
رستگاری تصریح کرد: تمامی عوامل اجرایی باید فقط قانون را ملاک عمل خود در روز دهم اردیبهشت ماه قرار دهند که برگزاری انتخاباتی سالم، جدی و قانونمند یک وظیفه بزرگ محسوب می شود .
فرماندار مهریز تاکید کرد: همه ما در هر موقعیتی هستیم قطعا باید پاسدار و امانت دار رای و نظر مردم باشیم که مقررات را دقیق و بسیار جدی انجام دهمیم .
رستگاری گفت: برگزاری انتخابات قانونی موجب جلب اعتماد مردم و دلگرمی آنها به نظام و انقلاب اسلامی است که خوشبختانه بر اساس شاخص های موجود در مرحله اول نیز اتفاق افتاده است .
در این جلسه تعدادی از نمایندگان فرماندار به طرح نظرات خود در خصوص مرحله دوم انتخابات پرداختند .
مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه دهم اردیبهشت ماه برگزار می شود .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار