کد خبر: ۲۱۹۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶ 27 April 2016

به گزارش تابناک یزد،فرماندار شهرستان مهریز رعایت اصل امانت‌داری را از جمله مهمترین رسالت عوامل اجرایی ستاد انتخابات حوزه انتخابیه مهریز دانست و اعلام کرد: بیش از 122 هزار مهریزی واجد شرایط رأی دادن در دور دوم انتخابات دهم هستند.


"سیدمحمد رستگاری" با اشاره به حساسیت دور دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامی در حوزه انتخابیه مهریز، اظهار کرد: ستاد انتخابات این شهرستان، تمام شرایط لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و آرام را فراهم کرده است.

وی رعایت تمام قوانین برگزاری انتخابات را از جمله مهمترین وظیفه عوامل اجرایی این دوره از انتخابات دانست و بیان کرد: بیش از يك‌هزار و 300 نفر تحت عنوان اعضای هیئت اجرایی،‌ نظارتی،‌ بازرسی و خدماتی و امنیتی در روز برگزاری انتخابات فعالیت می‌کنند.

فرماندار با اشاره به راه‌اندازی 53 شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مهریز، گفت: 27 شعبه شهری و 26 شعبه روستایی در روز جمعه دهم اردیبهشت ماه امسال نسبت به دریافت آرائ واجدین شرایط رای دادن اقدام می‌کنند.

رستگاری حضور بیش از 90 درصدی اقشار مختلف جامعه در دور اول انتخابات مجلس دهم را نشانه‌ي روحیه همدلی و مشارکت‌پذیری مهریزی‌ها عنوان کرد و ادامه داد: بیش از 122 هزار نفر در حوزه انتخابیه مهریز واجد شرایط رأی دادن در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.

وی برگزاری دوره‌های آموزشی و توجیهی ویژه عوامل اجرایی ستاد انتخابات شهرستان مهریز را از جمله اقدامات انجام شده در این حوزه انتخابیه دانست و بیان کرد: برگزاري انتخابات قانوني موجب جلب اعتماد مردم و دلگرمي آنها به نظام و انقلاب اسلامي است.

فرماندار مهریز با اشاره به وسعت حوزه انتخابیه مهریز نيز تصریح کرد: انتخاب نماینده‌ای قوی و کارآمد، مستلزم حضور پرشور و آگاهانه اقشار مختلف جامعه در عرصه‌های مختلف سیاسی،‌ فرهنگی و اجتماعی است.

رستگاری در پايان پاسداری و امانت‌داری از نظر و راي مردم را از جمله مهمترین وظایف مسئولان و دست‌اندرکاران در نظام اسلامی عنوان و اظهار کرد: انتخابات دور دوم به دلیل محدود بودن تعداد نامزدها از حساسیت بیشتری برخوردار است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار