فرماندار بافق بر برگزاري انتخابات سالم و آرام تاكيد كرد و گفت:فراهم كردن زمينه حضور گسترده مردم پاي صندوق هاي راي از اهميت ويژه اي برخوردار است.
کد خبر: ۲۱۹۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲ 27 April 2016

به گزارش تابناک یزد،سيد مهدي طلايي مقدم در جمع اعضاي هيات هاي مختلف انتخابات اظهار كرد: در آستانه برگزاري مرحله دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي هستيم و اميدوارم همانند دور اول شاهد شور و نشاطِ انتخاباتي و حضور خود جوش مردم در شعب اخذ راي باشيم.

فرماندار بافق دست اندر كاران امرانتخابات به ويژه اعضاي هيات هاي اجرايي، نظارت و بازرسي را امين مردم خواند و گفت: هر رايي كه به صندوق انداخته مي شود امانتي است كه از سوي راي دهندگان به ما سپرده شده است بنا براين همه بايد امانتدار خوبي براي مردم باشند.
وي با تاكيد بر حساسيت بالاي اين مرحله از انتخابات در حوزه انتخابيه مهريز افزود: اميدواريم در شهرستان بافق همچون تمام انتخابات گذشته با عمل به قانون، در فضايي پر شور و نشاط و آرام، انتخابات پيش رو بي نظير و بدون هيچ گونه مشكل برگزار شود.
طلايي مقدم دقت عمل و نظارت دقيق هياتهاي اجرايي، بازرسي و نظارت بر انتخابات را خواستار شد و افزود : اعضاي هيات هاي سه گانه مي توانند همچون انتخابات هفتم اسفند با تعامل، همفكري و همدلي گامي موثر در برگزاري انتخاباتي پرشور، و مشاركت صدرصدي مردم در 10 ارديبهشت ماه جاري بردارند.
در ادامه اعضاي هيات هاي اجرايي، بازرسي و نظارت بر انتخابات شهرستان مروري بر روند اقدامات صورت گرفته كردند و با همفكري و تعامل مشكلات دوره اول را رصد كرده و براي رفع آن برنامه ها و پيشنهاداتي ارائه دادند.
پس از اتمام شمارش آرا در مرحله اول ، محمد رضا صباغيان و محمد رضا بابايي به ترتيب حائز كسب بيشترين آرا شدند و چون هيچكدام نتوانستند 25 درصد آراي ماخوذه را به دست آورند هر دو به مرحله دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي راه يافتند.
دور دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي روزجمعه دهم ارديبهشت ماه در شهرستان هاي مهريز، ابركوه، خاتم، بافق، و بهاباد برگزار مي شود.
35 شعبه در شهرستان بافق آراي مردم را جمع آوري مي كند كه از اين تعداد 16 شعبه ثابت و بقيه سيار هستند.
افزون بر يكهزار و 350 نفر نيرو در اين شهرستان امر برگزاري مرحله دوم انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي را بر عهده دارند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار