کد خبر: ۲۲۰۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱ 29 April 2016
به گزارش «تابناک یزد»، متن کامل اطلاعیه شماره 105 به این شرح است: به اعضای شعب ثبت نام و اخذ رای تاکید می شود که حتما در شعب اخذ رای در تمام طول مدت دریافت آرا یک دستگاه رادیو را روشن نگه دارند تا دستورالعمل های فوری این ستاد را که از طریق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ابلاغ می شود ، مورد عمل قرار دهند.

ضمنا این اطلاعیه ها به منزله دستور کتبی ستاد انتخابات کشور است و رعایت آن الزامی است.

ستاد انتخابات کشور همچنین در اطلاعیه شماره 106 بر امحای اوراق و آثار تبلیغاتی نامزدها در اطراف شعب اخذ رأی تأکید کرد.

 متن کامل اطلاعیه شماره 106 به این شرح است:

همچنین اگر در طول زمان رأی گیری آثار تبلیغاتی از رأی دهندگان در شعبه باقی بماند آنها را نیز امحاء نمایند.وی گفت: از مردم تقاضا می شود کار رای دادن را به ساعت پایانی موکول نکنند.  رای گیری فقط با ارائه اصل شناسنامه فرد رای دهنده امکان پذیر است.

به اطلاع اعضای شعب ثبت نام و اخذ رأی مرحله دوم می رساند همه اوراق و آثار تبلیغاتی متعلق به نامزدهای انتخاباتی به هیچ عنوان نباید در محل شعب اخذ رأی و اطراف در ورودی و خروجی آن وجود داشته باشد.لذا در صورت مشاهده لازم است به سرعت امحا شود.

حضور 56 هزار رای اولی جدید در مرحله دوم انتخابات

در این حال قائم مقام و سخنگوی وزارت کشور گفت: در فاصله 7 اسفند تا امروز 56 هزار نفر به وجدان شرایط رای‌دهی در مرحله دوم افزوده شده است که این تعداد رای اولی هستند.

حسینعلی امیری افزود: کسانی می توانند رای دهند که سن آن ها امروز 18 سال تمام باشد.



اطلاعیه شماره 107 ستاد انتخابات کشو:

همچنین ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 108 هم اعلام کرد: رای دهندگان، مشخصات نامزدهای  مورد نظر خود را( نام، نام خانوادگی، کد و یا شهرت)کامل و خوانا در برگ رأی درج کنند .

از سوی دیگر در اطلاعیه شماره 110 ستاد انتخابات کشور آمده است : همانگونه که مسئولین محترم شعب ثبت نام و اخذ رأی آگاهی دارند، در شناسنامه های موجود، صفحه چهارم یا آخر، اختصاص به انتخابات دارد که دارای 30 خانه است لذا باید مهر انتخابات مرحله دوم در اولین مربع خالی سمت چپ از بالای صفحه مخصوص انتخابات زده شودو عدد 10/2 با خودکار قرمز روی مربع ممهور شده درج شود.
ضمناً چنانچه صفحه مزبور کاملاً پرشده باشد، مهر انتخابات در قسمت مناسبی از صفحه مخصوص مهرهای اضطراری ضرب می گردد.
 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار