کد خبر: ۲۲۳۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱ 03 May 2016
به گزارش تابناک یزد،معاون استاندار یزد بر لزوم تلاش در راستای ترویج اقدامات خیرخواهانه در حوزه سلامت تاکید کرد.

 محمدعلی طالبی در جلسه هماهنگی نحوه فعالیت بنیاد نورآوران سلامت در مناطق محروم استان یزد اظهار داشت: خدمت به مردم در رفع گرفتاری ها به ویژه در حوزه سلامت و پزشکی توفیق بزرگی است و خیرین باید دیدگاه ملی داشته باشند و کارهای بزرگی را با گستره کشوری و فارغ از نگاه به یک منطقه محدود جغرافیایی انجام دهند.

وی ادامه داد: یکی از شاخص های موفق استان یزد در کنار دیگر شاخص ها، هماهنگی، همکاری و تعامل دستگاه‌های مختلف برای انجام کارهای بزرگ در استان است.

طالبی افزود: روحیه خیری بسیار بالایی در پزشکان استان وجود دارد که ایجاد بیمارستان بسیج جامعه پزشکی در شهرستان تفت و در مهمانشهر اتباع بیگانه از آن جمله است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ضمن تقدیر از حرکت جهادی و ایثارگرانه بنیاد خیریه نورآوران سلامت در زمینه ارائه خدمات پزشکی رایگان به مردم مناطق محروم تصریح کرد: شایسته است با مسئولیت اصلی دانشگاه علوم پزشکی یزد، این پروژه در مناطق مشخص شده به نحو احسن اجرا شود و دفتر امور روستایی و شوراها و دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری نیز برای پیشبرد این طرح، همکاری لازم را انجام دهند.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری نیز در این جلسه گفت: شایسته است برای ترویج اقدامات خیرخواهانه در حوزه سلامت در مناطق روستایی و محروم استان تلاش کنیم.

هادی مقیمی ادامه داد: با پیگیری های دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری، بنیاد خیریه نورآوران سلامت پس از ماه مبارک رمضان در دو بخش محروم استان حضور خواهند یافت و خدمات رایگان به مردم این مناطق در دو حوزه دندانپزشکی و چشم پزشکی ارائه خواهند داد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار