نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: دشمنان از طریق فضاها و شبکه های مجازی بدنبال جذب جوانان هستند و قصد دارند بدحجابی و بسیاری از مسائل دیگر را در کشور ما رواج دهند.
کد خبر: ۲۲۸۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳ 13 May 2016
به گزارش تابناک یزد،آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر یزد با بیان اینکه روز تولد حضرت علی اکبر (29 اردیبهشت ماه) روز جوان نامگذاری شده است بهترین راه نجات نسل جوان را تقویت ایمان آنان خواند و افزود: همچنین باید فطرت خدایی را در آنها زنده کرد.
خطیب جمعه یزد خاطرنشان کرد: ایران کشوری اسلامی است و به آخرت ، وجود خداوند و جزای اعمال اعتقاد راسخ داریم بنابراین باید برای جوانان این مرز و بوم برنامه ریزی کرد تا گرفتار دسیسه های غرب نشوند.
وی با بیان اینکه باید به مسائل اقتصادی و اشتغال جوانان توجه ویژه ای داشت اظهار کرد: بیشتر جمعیت کشور ما را جوانان تشکیل می دهند بنابراین نباید به مسائل آنها بی توجه باشیم.
امام جمعه یزد اضافه کرد: جوانان را گرفتار مسائل حزبی ، گروهی و سیاسی و آنان را به خاطر مسائل بیخودی طرد نکنید بلکه باید در جهت رفع مشکلات آنان به عنوان وظیفه و تکلیف تلاش کنیم.
ناصری افزود: مسئولان ، روحانیون و فرهنگیان باید جوانان را دریابند و شرایط جذب آنها را در مساجد، پایگاههای بسیج ، مراکز آموزش عالی ، دینی و مذهبی فراهم کنند.
خطیب جمعه یزد یادآور شد: جوانی ، دوره سازندگی ، عقلانیت، رشد و حرکت در مسیر کمال است.
امام جمعه یزد با بیان اینکه گفته می شود یزد افسرده است اظهار کرد: آنها می خواهند به بهانه افسردگی موسیقی ها ، ارکستها و تئاتر بیخودی در این استان رواج دهند و روحیه مردم این خطه را که به دارالعباده معروف است خدشه دار کنند.
وی تصریح کرد: مگر آرامش فقط در موسیقی است باید با آموزش و برنامه ریزیهای صحیح و برگزاری جشنواره خوب و به دور از گناه جامعه را شاداب نگهداشت.
ناصری در بخشی از سخنان خود بر مبارزه جدی با قاچاق کالا تاکید کرد و گفت: تاکنون به این مسئله توجه جدی نمی شد حالا که مسئولان مربوطه وارد شدند می بیینند قاچاق کالا در کشور بالاست.
وی اظهار کرد: ورود کالای قاچاق موجب تعطیل شدن کارخانه ها و شرکت ها شده است که مبارزه با این مسئله باید از مبادی ورودی صورت گیرد.
در حاشیه محل برگزاری نماز جمعه شهر یزد پارچه ای بطول دو متر نصب شده بود که در آن مردم استان درخواست دیدار سالانه با رهبر معظم انقلاب اسلامی را داشتند که این پارچه به امضای نمازگزاران رسید.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار