کد خبر: ۲۳۳۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷ 21 May 2016
به گزارش تابناک یزد، معاون فرماندار اردکان گفت: یکی از مباحثی که باید به شکل جدی در دشت یزد ـ اردکان مدنظر قرار گیرد، جانمایی صنایع به ویژه صنایع آلاینده است.

مصطفی پوردهقان در جلسه تعیین پهنه های جدید برای ایجاد صنایع در اردکان اظهار داشت: پهنه های قدیمی در اردکان به حالت اشباع درآمده ضمن اینکه در دشت یزد ـ اردکان نیز به دلیل استقرار صنایع، ‌ میزان آلاینده‌ها افزایش یافته است.

وی تاکید کرد: برای استقرار صنایع جدید نیاز به پهنه بندی های جدید است و پهنه های دشت یزد ـ اردکان و غرب این شهرستان ظرفیت جدید ندارد.

پور دهقان، آلایندگی در دشت یزد ـ اردکان را موضوعی جدی دانست و تصریح کرد: ارائه مجوز به صنایع در این منطقه و غرب اردکان متوقف شده است.

معاون فرماندار اردکان عنوان کرد: هدف ما توقف توسعه صنعت در این شهرستان نیست اما تلاش شده با پهنه بندی های جدید، میازن آلودگی هوا در منطقه را کاهش داده و شرایط زندگی در این منطقه را بهبود ببخشیم.

وی تصریح کرد: بر اساس پهنه بندی های جدید، آلاینده ترین صنایع به دورترین مناطق ممکن در شهرستان اردکان انتقال می یابند و این صنایع تا حد امکان از مناطق مسکونی دور خواهند شد.

پوردهقان تاکید کرد: پهنه بندی های جدید در معاونت عمرانی استانداری یزد نیز مورد بررسی قرار گرفت و در صورت تایید، اقدام لازم برای ارائه مجوز به صنایع متقاضی انجام می شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار