کد خبر: ۲۳۶۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰ 28 May 2016

به گزارش تابناک یزد،نایب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد گفت: بتن تولیدی استان در محل مصرف از استاندارد خارج می‌شود.

 محمدرضا جواهری  در پنجمین نشست شورای فنی استان با اشاره به تولید مرغوب و با کیفیت مصالح ساختمانی در استان اظهار داشت: بتن تولیدی در استان از کیفیت خوبی برخوردار است اما متاسفانه در محل مصرف به واسطه افزایش آب و یا به شکل دیگری از استاندارد خارج می‌شود.

وی ادامه داد: چنانچه اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی تدبیری کند که بتن در محل مصرف مورد آزمایش و بازرسی قرار گیرد می توان از خروج از حالت استاندارد جلوگیری کرد.

نایب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد اضافه کرد: همچنین در بسیاری از موارد دیده شده که پروفیل‌ های سبک فولادی از خارج استان وارد می شوند که از استانداردهای لازم برخوردار نیستند این در حالی است که سه واحد تولید پروفیل سبک فولادی در استان داریم که بر اساس استانداردهای لازم تولید می‌ کنند.

جواهری اضافه کرد: اگر از مصرف این پروفیل ها جلوگیری نکنیم در آینده نزدیک با مشکل جدی‌تری روبرو خواهیم بود.

وی با اشاره به بروز تخلفات در حوزه ساخت و ساز از ضعف اهرم های قانونی در اختیار سازمان نظام مهندسی ساختمان انتقاد کرد و گفت: متاسفانه شهرداری هم در این زمینه همراهی نمی‌ کند و معتقد است در این زمینه از قدرت کافی برخوردار نیست.

نایب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد اضافه کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان در انجام وظایف خود کوتاهی نمی‌ کند اما بخشی از دغدغه هایی که مسئولان استان دارند به حق است و ان را می پذریم و خواستار حمایت جدی‌تر در چارچوب قوانین در این حوزه هستیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار