در آیینی با حضور معاونان بهداشتی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد ، جمعی از کارکنان و مسئولان محلی سرپرستان جدید شبکه بهداشت و درمان و پیرا پزشکی شهرستان ابرکوه عصر روز شنبه معرفی شدند.
کد خبر: ۲۳۷۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴ 29 May 2016

به گزارش تابناک یزد،امام جمعه ابرکوه در این آیین از سرپرستان قبلی و آرزوی موفقیت برای سرپرستان جدید گفت: رویکرد دولت بویژه وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی درجهت افزایش سطح خدمات سلامت به مردم ستودنی است.

حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی با بیان اینکه مردم باید به فکر سلامت خود باشند اظهار کرد: دولت در بخش سلامت نقش حمایتی دارد.
وی افزود: سلامت هم دربخش جسمانی و هم دربخش معنوی و روحی باید مورد اهتمام قرار گیرد و چنانچه فقط به سلامت جسم بیندیشیم ، از سلامت معنوی، اخلاقی و جامعه بی خبر باشیم نیمی از موفقیت در زندگی بی سرانجام خواهدبود.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد نیز با اشاره به اینکه تاسیس دانشکده پیراپزشکی مصوب سفر رهبر معظم انقلاب در شهرستان ابرکوه است ، اظهار امیدواری کرد تا با تلاش مسئولان بر تقویت دانشکده و تعداد رشته ها افزوده شود.
دکتر نوری شادکام افزود: با استفاده از استادان مجرب در رشته های مختلف پزشکی می توان بر تقویت و کیفیت دانشکده پیراپزشکی ابرکوه افزود و هم بنیه بیمارستان این شهرستان را به لحاظ تخصصی و رضایتمندی مردم بالا برد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد هم در این آیین گفت: ابرکوه از جمله شهر های فعال و پیشتاز در حوزه بهداشت و درمان به لحاظ پیگیری و حضور در جلسات استان است.
دکتر محمد حسین لطفی با اشاره به طرح خود مراقبتی در چهار جبهه سفیران سلامت خانواده، سفیران سلامت مدرسه و سازمانها، سفیران سلامت جامعه و سفیران سلامت گروه های خودیار که در حال اجرا ست ، بر توجه به برنامه های ملی پیشگیری از بیماری های غیر واگیر که بصورت 5 و 10 ساله در حال پیگیری است تاکید کرد.
لطفی خاطرنشان کرد: مصرف مواد دخانی و الکل و مبنای نفوذ قلیان و تنباکو توطئه است و اگر سلامت مردم با این ابزار به مخاطره بیفتد امنیت را نیز تهدید می کند.
در این آیین از خدمات دکتر محمدعلی شیخی سرپرست قبلی دانشکده پیراپزشکی ابرکوه و همچنین دکتر احمد مختاری سرپرست قبلی شبکه بهداشت و درمان ابرکوه با اهدای لوح، قدردانی و با حکم رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی استان یزد، دکتر علیرضا اسماعیلی مدیرگروه طب اورژانس دانشگاه علوم پزشکی یزد را به عنوان سرپرست جدید دانشکده پیراپزشکی و همچنین دکترعبدالحسین اکرمی را به عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان ابرکوه معرفی شدند.
سرپرست دانشکده پیراپزشکی قبلی ابرکوه در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: با پیگیری انجام شده و هزینه دومیلیارد و 500 میلیون ریال خوابگاه دانشجویی 15 دی ابرکوه تجهیز و به بهره برداری رسید.
دکتر محمدعلی شیخی تجهیز آزمایشگاه های بهداشت حرفه ای و محیط با یک میلیارد ریال اعتبار ، شروع ساخت خوابگاه مصوب سفر مقام معظم رهبری با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال ، تجهیز خوابگاه با هزینه ای بالغ بر 900 میلیون ریال ، جذب مبلغ 200 میلیون ریال جهت تکمیل تجهیزات آزمایشگاه skill lab ، جذب واستخدام طب اوژانس به عنوان عضو هیات علمی دانشکده را در کارنامه 30ماهه خدمتی خود بیان کرد.
شهرستان ابرکوه در فاصله 140 کیلومتری غرب مرکز استان یزد واقع است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار