مسئولان‌ یزد در مسئله آب‌ جدی‌ باشند. تا تابستان و گرمای سخت و شدید آن فرا نرسیده، موضوع آب را جدی تر دنبال کنید تا مردم دچار مشکل نشوند.
کد خبر: ۲۴۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲ 18 April 2015

به گزارش تابناک یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های این هفته نمازجمعه یزد اظهار داشت: تا تابستان و گرمای سخت و شدید آن فرا نرسیده، موضوع آب را جدی تر دنبال کنند تا مردم دچار مشکل نشوند.

وی افزود: من نمی دانم چرا مسئولان استان پیگیر مسئله آب نیستند، چرا وقتی در صدا و سیما، ۱۰ استان را نام می برند که دچار کم آبی هستند، هیچ نامی از یزد نیست در حالی که یزد از نظر آب دارای بیشترین مشکل است و مسئولان نیز در قبال این موضوع هیچ واکنشی نشان نمی دهند.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنگ یمن و جنایات سعودی ها در این کشور و حمایت استکبار جهانی از آنها بیان کرد: استکبار جهانی به دروغ دم از حقوق بشر می زند اما می بینیم که حقوق بشر استکبار جهانی در جنگ یمن دوباره خودنمایی می کند.

وی با بیان اینکه یمن در محاصره قرار گرفته و بر سر مردم غیرنظامی و بی دفاع شهرهای مختلف آن بمب می ریزند، اظهار داشت: در چنین شرایطی سازمان ملل که در اختیار استکبار جهانی است، ملتهای مختلف را از رساندن آب و غذا و سلاح به این کشور باز داشته است.

وی عنوان کرد: این همان حقوق بشری است که استکبار جهانی از آن دم می زند و بر اساس همین حقوق بشر نیز در سوریه به داعشی ها پول می دهند که مردم را بکشند و زیرساختهای شهرهای مختلف را تخریب کنند.

ناصری خطاب به سعودی ها گفت: کجای اسلام گفته شده و کجای قرآن آمده و پیامبر کی این سخن را گفته که به مسلمانان رحم نکنید و آنها را بکشید و آنها را قربانی حرف کافران و بدتر از کافران کنید.

وی ادامه داد: شما که شیعیان را کافر و بدعت گذار و خودتان را مسلمان واقعی می دانید، بر اساس چه احکامی با مردم دیگر کشورها اینگونه رفتار می کنید.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت به مناسبت شهادت امام هادی (ع) با اشاره برخی از سیره و احادیث ایشان بیان کرد: ما لذت می بریم که پیرو چنین امامانی هستیم زیرا در منطق شیعه نیست که ظلم و ستم انجام دهد در حالی که این ظلم ها در برخی کشورهای اسلامی رایج شده و متاسفانه مسلمانان از مسیر اسلام واقعی منحرف شده اند.

وی اظهار امیدواری کرد: مسلمانان جهان با تأسی به سیره اهل بیت (ع) مسیر رستگاری را طی کنند و جامعه بزرگ اسلامی را به سعادت برسانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار