در لیگ دسته یک فوتسال بانوان کشور؛
تیم فوتسال بانوان پیروزی کامیاران در مسابقات لیگ دسته یک فوتسال بانوان کشور، نماینده چالوس در این مسابقات را گلباران کرد.
کد خبر: ۲۴۶۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴ 19 April 2015
به گزارش تابناک یزد،تیم‌های فوتسال بانوان پیروزی کامیاران و نماینده چالوس در دور برگشت لیگ دسته یک فوتسال بانوان کشور امروز برابر هم قرار گرفتند.

پیروزی کامیاران بازی خود مقابل چالوس را به صورت کاملا هجومی آغاز کرد و بازیکنان این تیم حملات متعددی را بر روی دروازه چالوس انجام دادند.

حملات بازیکنان پیروزی خیلی زود نتیجه داد و این تیم در دقایق نخست بازی موفق شد نخستین گل خود را به ثمر رسانده و روند رو به پیروزی خود را آغاز کند.

گل نخست پیروزی کامیاران سبب شد تا شیرازه تیم بانوان چالوس به هم ریخته شود و این تیم در دفاع ضعیف‌تر عمل کند و زمینه به ثمر رساندن گل‌های دیگر توسط بازیکنان پیروزی فراهم شود.

بازیکنان پیروزی هم از این موقعیت به خوبی استفاده کردند و توانستند دروازه حریف خود را شش مرتبه دیگر باز کنند تا تعداد گل‌های این تیم در این مسابقه به عدد هفت برسد.

بازیکنان چالوس هم که هیچ امیدی به کسب امتیاز در این دیدار نداشتند، تنها توانستند یکی از گل‌های خورده را جبران کنند و نتیجه بازی را هفت بر یک به نماینده کامیاران واگذار کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار