معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد بر افزایش ارتباط دفتر امور بانوان و خانواده استانداری با سازمان های مردم نهاد تاکید کرد.
کد خبر: ۲۶۱۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۳ 18 July 2016
به گزارش تابناک یزد،محمد علی طالبی در آیین معارفه سرپرست اداره کل امور بانوان وخانواده استانداری گفت: برنامه ریزی منسجم و هدفمند در دفتر امور بانوان و خانواده و ارتباط موثر با سازمان های مردم نهاد برای برون سپاری برخی از فعالیت ها و پررنگ شدن نقش مبنایی این دفتر ضروری است .
وی ضمن قدردانی از خدمات مدیرکل سابق دفتر امور بانوان وخانواده استانداری اظهار داشت: از ویژگی مثبت مدیرکل سابق دفتر امور بانوان استانداری انگیزه و علاقه شخصی فارغ از مسائل مادی برای فعالیت در این حوزه بوده است.
طالبی انتخاب مدیرکل دفتر امور بانوان وخانواده استانداری از میان گزینه های مختلف را دشوار دانست و این انتخاب را بر اساس شاخص هایی مانند تحصیلات و تجربیات موثر در حوزه بانوان عنوان کرد .
همچنین مدیرکل حوزه استاندار یزد با تقدیر از فعالیت های مدیرکل سابق دفتر امور بانوان و خانواده قدردانی کرد.
در ادامه سرپرست اداره کل امور بانوان وخانواده استانداری یزد گفت: حوزه بانوان به تجربیات و حمایت مدیرکل سابق این دفتر نیاز دارد.
رقیه کرمانیان ادامه داد: همکاری و تعامل موثر بین بخشی و برنامه ریزی منسجم از عناصر لازم برای موفقیت در ارتقاء جایگاه بانوان در استان است .
در این آیین با قدردانی از فخرالسادات خامسی هامانه، رقیه کرمانیان به عنوان سرپرست دفتر امور بانوان وخانواده استانداری یزد معرفی شد .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار