معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد بر ارتباط موثر دفتر امور بانوان و خانواده استانداری با سازمانهای مردم نهاد به منظور برون سپاری برخی از فعالیت ها برای پررنگ تر شدن نقش اساسی و مبنایی این دفتر تاکید کرد.
کد خبر: ۲۶۱۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹ 18 July 2016
به گزارش تابناک یزد،محمدعلی طالبی در آیین معارفه سرپرست مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری با قدردانی از تلاش های مدیرکل سابق دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اظهار کرد: جایگاه این دفتر در برهه کنونی با توجه به آسیب های اجتماعی و نقش موثر خانواده ها در کاهش این آسیب ها به خوبی مشخص است.
وی انتخاب مدیرکل دفتر امور بانوان وخانواده استانداری از میان گزینه های مختلف را دشوار دانست و افزود: این انتخاب بر اساس شاخصه هایی از جمله تحصیلات و تجربه های مطلوب در حوزه بانوان صورت گرفته است.
معاون استاندار یزد برنامه ریزی منسجم و هدفمند در دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خواستار شد و بر ارتباط موثر با سازمانهای مردم نهاد به منظور برون سپاری برخی از فعالیت ها برای پررنگ تر شدن نقش اساسی و مبنایی این دفتر تاکید کرد.
طالبی اظهار امیدواری کرد: دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بتواند با مدیریت جدید کارنامه درخشانی را در طول فعالیت خود به جای گذارد.
عباس حیدری مدیرکل حوزه استاندار یزد در این آیین با قدردانی از فعالیت های فخرالسادات خامسی هامانه مدیرکل سابق دفتر امور بانوان وخانواده استانداری اظهار امیدواری کرد: مدیرکل جدید دفتر امور بانوان وخانواده استانداری نیز با توجه به تجربه، توان و تخصصی که در حوزه بانوان دارد، موفق عمل کند و برنامه های کارآمدی در این زمینه انجام شود.
سرپرست جدید دفتر امور بانوان وخانواده استانداری نیز گفت: بدون شک حوزه بانوان به تجربیات و حمایت مدیرکل سابق این دفتر نیاز دارد.
رقیه کرمانیان افزود: از عناصر لازم در موفقیت، همکاری و تعامل موثر بین بخشی و برنامه ریزی منسجم به منظور ارتقای توان و پیشرفت بانوان در استان است.
خامسی هامانه مدیرکل سابق دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد نیز باقدردانی از حمایت های استاندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و همکاران دفتر امور بانوان وخانواده استانداری، تبیین جایگاه این دفتر در قوانین کشوری به منظور فعالیت موثرتر در جامعه را خواستار شد.
در این آیین با اهدای لوح تقدیر از تلاش های فخرالسادات خامسی هامانه تجلیل و رقیه کرمانیان به عنوان سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری معرفی شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار