نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری با تکیه بر ظرفیت های داخلی محقق می شود .
کد خبر: ۲۶۳۰۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۷ 20 July 2016
به گزارش تابناک یزد،آیت الله محمدرضا ناصری در اختتامیه جشنواره صنایع برتر استان یزد افزود: مقام معظم رهبری بارها در فرمایشات خود در سال های اخیر بر تحقق عملی اقتصاد مقاومتی تاکید کرده اند .
وی ادامه داد: معظم له در این فرمایشات راه اجرایی شدن این اقتصاد پویا را نگاه مردم و مسئولان به توانایی های داخلی و بهره گیری از تمام ظرفیت ها در ابعاد مختلف ذکر کرده اند.
آیت الله ناصری خاطر نشان کرد: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اگر اهداف اقتصاد مقاومتی محقق شود، ضمن حل مشکلات ، شاهد شکوفایی و رونق مضاعف در جامعه خواهیم بود .
ناصری گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در 38 سال گذشته برای رسیدن به اهداف خود و ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی از توطئه های مختلف استفاده کردند ولی موفق به رسیدن به اهدافشان نشدند .
وی در خصوص کارشکنی غرب در فروش هواپیمای مسافربری به ایران یادآور شد: هواپیمای مسافری یک وسیله جنگی نیست و برای رفاه مردم است ولی آنها برای فروش آن نیز به ایران مانع تراشی می کنند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد ادامه داد: هدف دشمنان هموار بر این محور استوار است که جلو پیشرفت ایران را بگیرند و مانع عزت، اقتدار و موفقیت های جامعه اسلامی شوند .
ایت الله ناصری گفت: باید دانش را فراگرفت و با برنامه ریزی مستمر و تلاش و کار مضاعف برای انجام برنامه های اقتصادی و رفع نیازهای مردم و جامعه فعالیت کرد .
در پایان این مراسم از مسئولان واحدهای نمونه نمایشگاه قدردانی بعمل آمد .
اولین جشنواره صنایع برتر استان یزد به منظور پیگیری سیاستهای اقتصاد مقاومتی از 22 لغایت 25 تیرماه در محل نمایشگاه کارخانه جنوب برگزار شد .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار