سرپرست امور آبفای مروست از تولید 285 هزار متر مکعب آب شرب در این شهر در چهار ماهه امسال خبر داد و گفت: این رقم در سال گذشته 309 هزار متر مکعب بوده که هشت درصد کاهش داشته است.
کد خبر: ۲۶۳۲۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹ 20 July 2016
به گزارش تابناک یزد،منصور فلاحتی صرفه جویی در مصرف آب و همچنین جداسازی آب فضای سبز شهرداری از آب شرب را علت کاهش تولید آب نام برد.
وی اظهار کرد: برق رسانی به چاه جدید با اعتبار افزون بر 300 میلیون ریال، 25 فقره آزمایش باکتریولوژی و شیمیایی آب، کلرسنجی روزانه از سطح شهر مجموعا 610مورد، واگذاری انشعاب به متقاضیان 27فقره، نصب انشعاب 30 فقره، 33 مورد تعویض کنتور و استاندار سازی انشعاب، 117 مورد رفع حوادث و اتفاقات انشعاب و شبکه توزیع، برخی از عملکردهای این امور از ابتدای سالجاری است.
وی خاطرنشان کرد: بتن ریزی محوطه ساختمان اداره حدود 800متر مربع با هزینه حدود 100میلیون ریال و فنس کشی حریم چاه آشامیدنی شیخ عبدالله با هزینه حدود 35میلیون ریال از دیگر اقدامات انجام شده است.
مروست با دارا بودن یک باب مخزن 5000متر مکعبی و چهار حلقه چاه فعال با مجموع آبدهی 48لیتر در ثانیه و 91کیلومتر شبکه توزیع و 21کیلومتر خط انتقال جمعیت شهری مروست و روستاهای مبارکه و قاسم آباد و سعادت آباد را تحت پوشش داشته و آب شرب آنها را تامین میکند.
خاتم شامل دو بخش مرکزی و مروست است و با 45 هزار نفر جمعیت در فاصله 240 کیلومتری شهر یزد واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار