نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: رفع بیکاری جوانان و ایجاد اشتغال از طریق حمایت از مشاغل خرد و توسعه صنایع کوچک و صنایع دستی به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۲۶۵۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۷ 25 July 2016
به گزارش تابناک یزد،آیت الله محمدرضا ناصری در نشست مجمع نمایندگان استان، استاندار و معاونان استانداری با قدردانی از اقدامات انجام شده در استان از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی خواست در مجلس به تصویب قوانینی همّت گمارند که به نفع کشور، استان و مردم باشد.
وی خاطرنشان کرد: برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی لازم است از تولید داخلی حمایت و با واردات بی رویه و قاچاق کالا مبارزه شود.
رئیس مجمع نمایندگان استان نیز در این جلسه با بیان اینکه نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در مقایسه با دوره های قبل هماهنگی و همدلی بیشتری دارند، گفت: این تعامل می تواند در رفع مشکلات استان تأثیرگذار باشد.
محمدرضا تابش ادامه داد: تأمین آب آشامیدنی برای مردم استان، حمایت از تولید داخلی، وجود برخی آسیب های اجتماعی، آلودگی بعضی کارخانه های صنعتی، حفظ محیط زیست، توجه به نیروی انسانی به عنوان سرمایه های اجتماعی از مواردی است که باید به آن توجه ویژه شود.
وی تصریح کرد: طبق فرمایش حضرت امام خمینی(ره)، یزد باید همواره الگو و نمونه ای برای استان های دیگر باشد و لازم است تلاش کنیم تا شاخص های دارالعباده و دارالعلم بودنِ یزد را حفظ کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار