فرماندار مهریز گفت: جشن های دهه کرامت با حضور خادمان حضرت امام رضا (ع) با عنوان زیر سایه خورشید در این شهرستان، باشکوه برگزار می شود.
کد خبر: ۲۷۱۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۵ 03 August 2016
به گزارش تابناک یزد،سید محمد رستگاری  در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی میزبانی خادمان امام رضا (ع) و برگزاری جشن های دهه کرامت در این شهرستان افزود: با همکاری مردم و مسئولان این جشن بسیار باشکوه برگزار خواهد شد .
وی ضمن قدردانی از پیگیری های حضور خادمان امام رضا (ع) در دهه کرامت به شهرستان مهریز بر اهمیت این موضوع معنوی و فرهنگی و ضرورت همکاری مردم ولایتمدار با دست اندرکاران این برنامه ها تاکید کرد.
فرماندار مهریز اظهار داشت: جشن های دهه کرامت با عنوان زیر سایه خورشید به مناسبت میلاد حضرت امام رضا (ع) در گذشته با حضور و استقبال خوب مردم مومن این شهرستان برگزار شده است .
رستگاری ابراز امیدواری کرد تا این برنامه ها امسال با همکاری مردم و مسئولان خوب و در شان امام رضا (ع) و دهه کرامت برگزار شود که اثرات معنوی زیادی را به همراه دارد .
وی اظهار داشت: عشق به ائمه اطهار (ع) و حضرت ثامن الحجج (ع) در تمام وجود مردم و جوانان فهیم و ولایتمدار این شهرستان جاری است و بدون شک جشن دهه کرامت بسیار گسترده خواهد بود .
رستگاری از متولیان فرهنگی و تبلیغی مهریز در بخش های مختلف خواستار همراهی و همکاری در انجام برنامه جشن زیر سایه خورشید در این شهرستان شد.
در ادامه این جلسه تعدادی از مسئولان فرهنگی و اجرایی به طرح نظرات و برنامه های خود پرداختند .
از میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) تا میلاد امام رضا (ع) به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است .
مهریز با 50 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری یزد قرار دارد .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار