وزیر کشور با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان با آیت‌الله ناصری امام جمعه یزد دیدار کرد.
کد خبر: ۲۷۱۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹ 04 August 2016

به گزارش تابناک یزد،عبدالرضا رحمانی‌فضلی صبح امروز در ادامه سفر خود به یزد با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استان یزد در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد حضور یافت و با آیت‌الله محمدرضا ناصری دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

وی در این دیدار با ارائه گزارشی کوتاه از فعالیت‌های وزارت کشور مطالبی پیرامون وضعیت فعلی کشور ارائه و اهداف سفر به استان یزد را تشریح کرد.

در این دیدار که پیرامون مسایل مختلف استان گفت‌وگو شد رحمانی فضلی با اشاره به لزوم تحقق اقتصاد مقاومتی ادامه داد: مردم پایه اصلی اقتصاد مقاومتی هستند و لازم است برای پیشرفت در این مسیر مشارکت مردم همراه باشد.

وی با بیان اینکه استان یزد ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالای اقتصادی دارد عنوان کرد: راهکار تحقق اقتصاد مقاومتی توجه به درون‌زایی و برون‌گرایی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد هم در این دیدار با اشاره به وضعیت کشور به ویژه در مباحث اقتصادی گفت: شایسته است تا زمینه‌های لازم برای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور تامین شود.

آیت‌الله محمدرضا ناصری با تاکید بر اینکه رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در کشور باید اولویت داشته باشد ابراز داشت: اقتصاد مقاومتی می تواند اقتصاد کشور را نجات دهد.

وی فرصت‌ها و پتانسیل‌های یزد را یادآور شد و افزود: برای بهره‌مندی از این فرصت‌ها برنامه‌ریزی جدی و تلاش کرد.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار