کد خبر: ۲۷۲۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷ 06 August 2016

به گزارش تابناک یزد،تیم فوتبال خیبر خرم آباد در هفته اول لیگ دسته اول فوتبال کشور، فردا مهمان فولاد یزد خواهد بود.

خیبری ها در اولین بازی این فصل خود هفدهم مرداد ماه از ساعت 17:30 در ورزشگاه شهید نصیری یزد به مصاف فولاد این شهر می رود. 

دوتیم در شرایطی به مصاف هم می روند که وضعیت خوبی از لحاظ مالی و امکانات ندارند و از آمادگی چندان مناسبی برای شروع لیگ برخوردار نیستند ، هر چند بازیکنان بومی با غیرت خیبر در این مدت خود تمریناتی را به صورت غیر رسمی انجام داده اند .تیم پر هوادار خیبر قطعاً حرف های زیادی برای گفتن دارند به شرط آنکه کمیته انضباطی و استیناف در طول فصل به آن ها اجازه دهند تا توانایی های خود را نشان دهند و با حکم های عجیب و جریمه های سنگین مانع ادامه کار آنها نشوند.

 

پس از حرف و حدیث های فراوان بالاخره سرمربی فصل قبل خیبر در این تیم ماندنی شد . علی نیکبخت سرمربی خوش اخلاق خیبری ها فصل پیش با وجود تمام مشکلات توانست تیم را به خوبی هدایت کند و تنها سهمیه لرستان را در لیگ یک کشور حفط کند. خیبری ها که اکنون تنها تیمی در لیگ یک هستند که سرمربی خود را حفظ کرده و با ثبات ترین نیمکت را دارند امیدوارند با شناختی که کادر فنی از بازیکنان دارند بتوانند نتایج قابل قبولی در این فصل از رقابت ها کسب کنند.

 

در طرف مقابل یزدی ها با مجید باقرنیا  در فصل قبل در آخرین لحظات در لیگ یک ماندنی شدند این فصل را با حمید آسیابان پور مربی یزدی که  به طور موقت هدایت فولادی ها را بر عهده گرفته  به مصاف خیبر خرم آباد می روند.

 

خیبری ها در فصل قبل در نوزده بازی مهمان بوده اند که 3 برد ، 8 تساوی و 8 شکست را تجربه کرده اند و فولادی ها در نوزده بازی میزبان حریفان بوده اند که 8برد، 6 تساوی و 5 شکست را در کارنامه دارند و دو بازی رفت و برگشت دوتیم با تساوی یک بر یک به پایان رسیده است.

قضاوت این دیدار برعهده موعود بنیادی فر است که براتعلی مولوی کمک داور اول و محمد رضا طالبی کمک داور دوم او را در امر قضاوت همراهی می کنند.

 

برنامه سایر دیدار های هفته اول لیگ دسته اول فوتبال کشور به شرح زیر است :

راه آهن تهران – گل گهر سیرجان 17:45

پارس جنوبی جم – مس رفسنجان  18:00

اکسین البرز – نساجی قائمشهر

مس کرمان – فجر سپاسی شیراز

آلومینیوم اراک – ملوان بندر انزلی

سپیدرود رشت – بادران تهران

خونه به خونه بابل – استقلال اهواز

نفت مسجد سلیمان – ایرانجوان بوشهر 19:00

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار