امام جمعه یزد بر لزوم ایستادگی و مقاومت در برابر زورگویی ابرقدرت‌ها تاکید کرد.
کد خبر: ۲۷۶۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸ 12 August 2016
به گزارش تابناک یزد،آیت الله محمدرضا ناصری با بیان اینکه امام خمینی(ره) نیز بر این مسأله تأکید داشتند و استکبارستیزی یکی از توصیه‌های همیشگی ایشان بود افزود  : باید برنامه و طرحی داشته باشیم که دشمن نتواند دینمان را از ما بگیرد.
وی گفت : اگر می‌خواهیم پایدار باشیم و روح دینداری را در نوجوانان و جوانانمان نهادینه کنیم باید صبر و مقاومت و علم و آگاهی را به آنها بیاموزیم تا از دین و اعتقاد و عزتمان دفاع کنیم که البته در این مسیر سختی‌هایی نیز وجود دارد.
امام جمعه یزد از جمله سختی‌ها و دشواری‌های این مسیر به تحریم‌ها اشاره کرد و گفت : البته اینها ارزش دارد که زیر بار ذلت چند روزه دنیا نرویم و اسلام و دینمان را حفظ کنیم تا دشمن بفهمد ایران و انقلاب مستحکم‌تر از آن است که برایش نقشه بکشند.
وی گفت  : هرگز نباید ناامید شویم و دست روی دست بگذاریم بلکه باید حرکت کنیم و با جهاد حرکتی و جهاد مقاومتی پیش برویم زیرا این توان در کشور ما وجود دارد.
آیت الله ناصری با اشاره به بحران‌هایی که استکبار جهانی برای کشورها ایجاد کرده است ،‌  افزود : اگر صنعتگران ، دانشگاهیان ، نخبگان و مسئولان ما با یکدیگر هم‌ فکری کنند و منیت‌های گروهی و حزبی را کنار بگذارند ، می‌توانیم به خوبی از این بحران عبور کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار