کد خبر: ۲۷۹۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵ 17 August 2016
به گزارش تابناک یزد نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه رویکرد غرب در برابر زنان بی‌احترامی به شخصیت آنهاست، گفت: چالشهای مرتبط با بانوان در جامعه ریشه‌یابی شود.
 آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار با از زنان استان یزد با اشاره به جایگاه بانوان در دین مبین اسلام، اظهار داشت: خداوند متعال فطرت و طبیعت انسان را به نحوه‌ای خلق کرده که همراه با کمالش به پیش می‌رود.

وی به ظرفیت‌ها و خلاقیت‌هایی که خداوند برای به اوج رسیدن انسان در وجودش قرار داده اشاره کرد و افزود: خداند با توجه به نوع خلقت انسان، وظایف زنان و مردان را متفاوت در نظر گرفته و هر یک از این دو مکمل رسیدن انسان به اوج و کمال هستند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد تمام حرکت‌های انسان را بر اساس طبیعت ذاتی‌اش ندانست و گفت: انسان زمانی که از حدی که خداوند برای وی قرار داده خارج می‌شود، به زندگی مردم تعدی و تجاوز می‌کند و به این صورت فساد در جامعه افزایش پیدا می‌کند.

آیت‌الله ناصری عنوان کرد: متاسفانه غرب با رویکردهای شیطانی به مسائل مختلف از جمله زنان و زندگی نگاه می‌کند.

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: در برابر غرب، اسلام انسان را از نگاه شهوت‌آلود و نادرست به زنان منع کرده چرا که زنان از ارزش و شخصیت بسیار بالایی نزد خداوند برخوردار هستند، همچنین خدا اجازه بهره‌برداری نادرست و شهوت‌گونه از زنان برای مطامع دنیوی و اقتصادی را به انسان نداده است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه رویکرد غرب در برابر زنان بی‌احترامی به شخصیت آنهاست، گفت: چالشهای مرتبط با بانوان در جامعه ریشه‌یابی شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار