نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به روز صنعت دفاعی (31 مردادماه) گفت: کشور ما برای مقابله با دشمنان این مرز و بوم باید از صنایع دفاعی قوی برخوردار باشد.
کد خبر: ۲۸۰۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲ 19 August 2016
به گزارش تابناک یزدآیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های نماز جمعه این هفته یزد با بیان اینکه صنایع دفاعی کشور باید از صنایع دفاعی دشمنان مجهزتر باشد افزود: البته آنهایی که منجر به کشتار جمعی انسانها می شود و بسیار خطرناک است در دستور کار ما نیست هر چند دشمنان برای پیروزی خود از این صنایع استفاده می کنند.
وی اظهار کرد: برای عزت و استقلال کشورمان لازم و ضروری است که صنایع دفاعی کشور خود را ارتقاء بدهیم.
خطیب نماز جمعه یزد در ادامه، کشتار مردم بی دفاع یمن و بحرین را محکوم کرد و افزود: سازمان ملل در مقابل جنایات عربستان سکوت می کند در حالیکه عربستان نوکر آمریکاست و دلارهای خود را به حلقوم استکبار جهانی می ریزد.
وی با بیان اینکه هرگز نمی توان به آمریکا اعتماد کرد اظهار کرد: حقوق بشر باید از این مردم مظلوم و ستمدیده دفاع کند.
وی تصریح کرد: صدای حقوق بشر هنگامی که قاتل 18 نفر یا قاچاقچیان بزرگ مواد مخدر محکوم به اعدام می شوند بلند می شود اما در برابر کشتار کودکان بی دفاع در کشورهای اسلامی سکوت می کند .
وی گفت: حکومت دو مثقالی قطر با 200 هزار نفر جمعیت، دستور قتل عام مردم را صادر می کند و از آمریکا حمایت می نماید.
ناصری تصریح کرد: بهتر است در شرایط امروز و برای مقابله با توطئه های عربستان سعودی و صهیونیست ها، وزارت امور خارجه کشور و رئیس جمهوری، افزایش تعاملات بین المللی را در دستور کار خود قرار دهند.
امام جمعه یزد در ادامه به روز جهانی مساجد اشاره کرد و گفت: باید با برنامه ریزی، جوانان را به سمت و سوی مساجد جذب کنیم.
وی با بیان اینکه مساجد پایگاه ارتباط با خدا و تصمیم گیری برای اسلام است افزود: در زمان پیروزی انقلاب اسلامی بیشترین فعالیتها در مساجد صورت می گرفت.
ناصری همچنین به سالروز ورود آزادگان (26 مردادماه ) به میهن اسلامی اشاره و گفت: آزادگان، اسوه های صبر و مقاوت ملت ایران هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار