کد خبر: ۲۹۶۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰ 14 September 2016
به گزارش تابناک یزد،نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای مقابله با خشکسالی در یزد اندیشیده شود، گفت: سیستم جمع‌آوری فاضلاب برای شرایط جغرافیایی یزد مفید نیست.
 آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار با مدیران صنعت هسته‌ای استان یزد اظهار داشت: یزد با معضل خشکسالی روبرو است و الان در این زمینه مشکلات فراوانی برای استان یزد ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه می‌توان خشکسالی و خسارتهای آن را مدیریت کرد، خاطرنشان کرد: در صورتی که ما بخواهیم مصرف بی‌رویه از آب یزد داشته باشیم و از آبهای زیرزمینی برداشت بیش از حد مجاز داشته باشیم، این خشکسالی تشدید می‌شود.

امام جمعه یزد ادامه داد: یکی دیگر از موضوعاتی که باید به آن توجه شود این است که نباید جلوی ورود آب به سفره‌های زیرزمینی گرفته شود و با توجه به ویژگی که زمین یزد دارد، آب جذب زمین می‌شود.

ناصری عنوان کرد: قناتهای استان یزد هم الان با مشکل مواجه هستند و کم آبی روی آنها هم تاثیر زیادی گذاشته و باید تمهیدات مناسبی برای مقابله با خشکسالی اندیشیده شود.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه فاضلاب کشی برای برخی از مناطق مناسب نیست، گفت: به جای اینکه فاضلاب جلوی جذب آب را بگیرد باید زمینه جذب آب به خاک یزد فراهم شود چرا که با توجه به ماسه‌ای بودن زمین، آب جذب شده توسط زمین تصفیه هم می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سید هادی علوی تفتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
سلام..خدا قوت..

دلیل کم ابی ازدیاد گناهان و گناهکاران در دشت و کوه و صحرا ها و تفرجگاهها شده....به جای عبادت و تضرع و دعا...یکعده جوانان تشریف میبرند در نیمه های شب در تفرجگاهها و اعمال زشت و ناپسند مورد تائید خدا نیست انجام میدهند . اونوقت انتظار دارند از اسمان رحمت و باران ببارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟هیچکس جو نکاشته گندم بروید......و هیچکس گندم نکاشته جو در اید...گندم ز گندم روید و جو ز جو.....

الیس الله به احکم الحاکمین ....و الله اعلم خداست...پادشاه حی و حاضر و زنده شب و روز بیدار خدا ....التماس دعا...اللهم عجل لولیک الفرج...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار