فرماندار يزد از پشت صحنه فيلم " نفس "سومين ساخته نرگس آبيار بازديد كرد.
کد خبر: ۲۹۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰ 30 April 2015
به گزارش تابناک یزد، محمود شاكري شمسي به همراه مديركل سياسي و انتخابات استانداري، رئيس و اعضاي شوراي اسلامي شهر و شهردار شاهديه ضمن حضور بر سر صحنه تصويربرداري فيلم نفس به كارگرداني " نرگس آبيار" با عوامل اين فيلم ديدار و گفتگو كرد.

فرماندار يزد در اين ديدار ضمن ابراز خرسندي از انتخاب بافت تاريخي شهر شاهديه براي فيلمبرداري اين مجموعه اظهار داشت: وجود بناهاي و بافت تاريخي منحصر به فرد شهرستان يزد و به ويژه باغ شهر شاهديه ظرفيت و پتانسيل بسيار خوبي براي حضور گروه هاي هنري در اين منطقه مي باشد.

" نرگس آبيار" كارگردان فيلم نفس نيز با ابراز خوشحالي از حضور مسئولين شهرستان ابراز داشت: خوشبختانه با همكاري و تعامل شهروندان، هيأت هاي مذهبي و مسئولين شهر شاهديه اين تصوير برداري اين فيلم در بافت تاريخي شهر شاهديه كليد خورده است.

" محمد حسين قاسمي" تهيه كننده اين فيلم نيز گفت: در اين فيلم سعي داريم تا سند حقانيت و مظلوميت مردم غير نظامي و به ويژه كودكان ايران اسلامي در هشت سال جنگ تحميلي را به تصوير كشيم.

شايان ذكر است فيلم نفس با موضوع شهداي كودك كشور در دوران مقدس بوده كه زندگي يك خانواده يزدي را در بين سال هاي 57 تا 62 روايت مي كند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد،‌ گفتني است فيلم " نفس " سومين ساخته نرگس آبيار پس از فيلم هاى " اشيا از آنچه در آينه مى بينيد به شما نزديكترند " و " شيار ١٤٣ " محسوب می شود. كه كار فيلمبرداري آن در بافت تاريخي شهر شاهديه آغاز و در سي و چهارمين جشنواره بين المللي فيلم فجر شركت خواهد كرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار