نماینده ولی فقیه در استان و جمعه یزد گفت: استکبار جهانی برای منحرف کردن جوانان ایران کمر همت بسته و تمام توان تبلیغی خود را برای انحراف این قشر به کار گرفته است.
کد خبر: ۲۹۹۱۶۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۴ 21 September 2016
به گزارش تابناک یزد،آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار مدیران دبیرستان های معارف و صدرا یزد و مدیران تبلیغات اسلامی استان با تبریک عید سعید غدیر اظهار داشت: به عنوان مسلمان و مسئول، وظیفه داریم که مبانی غدیر را برای جامعه تبیین کنیم.
وی با بیان اینکه آموزش مردم برای پیدا کردن راه درست از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: پرورش همراه با آموزش موضوع مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد به ویژه برای جوانان و نوجوانان که امروزه در جامعه گرفتار خیلی از مسائل هستند.
امام جمعه یزد افزود: در گذشته که تلفن های همراه، ماهواره و اینترنت نبود و دسترسی به راه ها نبود خیلی راحت تر می شد جوانان را تربیت کرد و از آسیب های فرهنگی مصون داشت.
ناصری خاطرنشان کرد: از مواردی که باید در ارتباط با تربیت جوانان مد نظر قرار گیرد این است که به گونه ای آنها را تربیت کنیم که هرگاه قصد استفاده از تلفن همراه، تلویزیون و یا اینترنت داشتند از شبکه ها و وبسایت هایی استفاده کنند که مفید باشد و به سمت انحرافات نروند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار