مدیرکل نوسازی مدارس یزد با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۲ هزار مورد مشارکت خیران مدرسه ساز در استان انجام شده است گفت: در ۱۷ اردیبهشت ماه امسال جشنواره خیران مدرسه ساز در استان برگزار می شود.
کد خبر: ۳۰۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۱ 02 May 2015

به گزارش تابناک یزد، حمیدرضا محمدی با بیان اینکه بیش از 900 کلاس درس در سطح مدارس استان در دستورکار بازسازی قرار دارند، اظهار داشت:  تاکنون نسبت به اجرای عملیات بازسازی و مرمت بیش از 750 کلاس درس در قالب 78 پروژه با زیربنایی بالغ بر 120 هزار مترمربع اقدام شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس یزد گفت: بیش از 3 هزار کلاس درس در دستور کار مقاوم‌سازی این اداره قرار گرفته که از این آمار تاکنون نسبت به مقاوم‌سازی بیش از 220 کلاس درس در قالب 33 پروژه با زیربنایی بالغ بر 23 هزار متر مربع اقدام شده است.

محمدی با اشاره به حمایت بیش از 2 هزار خیر مدرسه‌ساز در استان افزود: هر ساله به منظور تکریم و تجلیل از خیران مدرسه‌ساز جشنواره‌های شهرستانی و استانی در یزد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فرارسیدن زمان برگزاری جشنواره استانی خیران مدرسه‌ساز در یزد تصریح کرد: در تاریخ 17 اردیبهشت ماه امسال مراسمی با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش، مسئولان سازمان نوسازی مدارس کشور و بیش از 2 هزار نفر از حامیان و خیران مدرسه‌ساز استان برگزار می‌شود.

مدیرکل نوسازی مدارس یزد با بیان اینکه نقش خیران مدرسه‌ساز در استان یزد بسیار چشم‌گیر است، اظهار داشت: در سال گذشته بیش از 2 هزار مورد مشارکت خیران در امر مدرسه‌سازی در استان اتفاق افتاده است.

محمدی گفت: هدف از برگزاری جشنواره خیران و دست‌اندرکاران مدرسه‌ساز در استانت، جلیل و تکریم از کسانی است که با خلوص نیت در جهت پیشرفت عرصه علم و فناوری سرمایه‌گذاری و مشارکت کرده‌اند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار