نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: مسائل فرهنگی در دانشگاه ها مورد غفلت واقع شده و باید با اقدامات فرهنگی مناسب برای رفع مسائل فرهنگی دانشگاه ها اقدام شود.
کد خبر: ۳۰۶۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹ 03 October 2016
به گزارش تابناک یزد،آیت الله محمد رضا ناصری در دیدار رئیس دانشگاه آزاد واحد یزد با تاکید بر افزایش توجه و برنامه ریزی برای رفع مسائل فرهنگی دانشجویان افزود: سخنرانی ها و نشست هایی که در دانشگاه ها برگزار می شود، تنها به بیان مسائل سیاسی محدود نشود و بررسی موضوعات و مسائل فرهنگی نیز مورد توجه قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: ضرورت برگزاری مراسم فرهنگی در دانشگاه ها و طرح مباحث دینی برای جوانان و دانشجویان به شدت احساس می شود.
امام جمعه یزد تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری، سخنرانی های سیاسی در دانشگاه ها افزایش می یابد و در چنین شرایطی نباید نسبت به مسائل فرهنگی و دینی دانشجویان غفلت شود.
نماینده ولی فقیه در استان یزد بر کاهش زمان استفاده دانشجویان و جوانان از فضای مجازی حتی به مدت کم و زمینه سازی گرایش بیشتر حضور آنان در کانون خانواده را مورد تاکید قرار داد و گفت: دانشگاه ها باید برنامه هایی برای خانواده دانشجویان داشته باشند تا بتوان به این وسیله کانون خانواده را مستحکم تر کنند.
آیت الله ناصری یادآور شد: نباید دانشجویانی که در خوابگاه زندگی می کنند را به حال خودشان رها کرد و باید برنامه های مناسب فرهنگی در خوابگاه ها اجرا شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار