کد خبر: ۳۰۶۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۷ 04 October 2016
به گزارش تابناک یزد،رييس امور آب و فاضلاب مروست در تشريح عملكرد شش ماهه اين امور گفت : در راستاي تامين آب شرب سالم و بهداشتي از اول سال جاري تاكنون  680 مورد كلرسنجي آب توسط اين امور انجام شده است .

 "منصور فلاحتي" در همين ارتباط اظهار كرد: توليد بيش از 430 هزار متر مكعب آب، فروش 38 فقره  انشعاب آب، نصب 40 فقره انشعاب آب، استاندارد سازی 25 فقره انشعابات، تعویض 40 مورد کنتور خراب و رفع 210 فقره  اتفاقات انشعاب و شبکه از ديگر فعاليت هاي آبفاي مروست است.

وي افزود : همکاری در رابطه با گازرسانی به شهر، 288 متر لوله‌گذاری از چاه به مخزن با استفاده از لوله 160 ميليمتري پلی اتیلن، تجهیز و برق رسانی یک حلقه چاه با پیشرفت 95 درصد که به زودی به بهره‌برداری می‌رسد نيز از ديگر اقدامات اين امور در شش ماه گذشته است.

فلاحتي همچنين انجام 70 نمونه آزمایشات میکروبی و شیمیایی آب، بتن‌ریزی محوطه اداره، فنس‌کشی حریم چاه اداره و پاسخگویی به ارباب رجوع و انجام درخواست‌های مشترکان در کمتر از 48 ساعت را از ديگر اقدامات انجام شده، توسط اين امور عنوان كرد.

شهر مروست با دارا بودن يك باب مخزن پنج هزار مترمكعبي، چهار حلقه چاه فعال با مجموع دبي 48 ليتر در ثانيه، 91 كيلومتر شبكه توزيع آب و 21 كيلومتر خط انتقال، در حال حاضر 9 هزار و 100 نفر از جمعيت شهري و 620 نفر از جمعيت روستايي را تحت پوشش قرار مي‌دهد و  آب شرب و بهداشتي اين جمعيت را تامين مي‌كند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار