به دنبال انتشار مطالبی در رسانه ها و شبکه اجتماعی مجازی مبنی بر کودک آزاری در یک مرکز شبه خانواده، بهزیستی یزد این ادعا را تکذیب کرد.
کد خبر: ۳۱۰۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷ 10 October 2016
به گزارش تابناک یزد،روابط عمومی بهزیستی استان یزد مطالب انتشار یافته در برخی از رسانه های استان یزد مبنی بر کودک آزاری در یک موسسه خیریه ای در یزد را خلاف واقع دانست.
در اطلاعیه بهزیستی استان یزد با تکذیب کودک آزاری در یکی از مراکز بهزیستی شهرستان یزد، عامل این گونه شایعه پراکنی ها برخی افراد منفعت طلب که به دنبال بهره برداری های خاص می باشند، عنوان شده است.
بنا بر این گزارش: 15 مرکز شبه خانواده توسط نیکوکاران استان اداره می شود که این مراکز با نظارت بهزیستی استان یزد طبق ضوابط و مقررات مشخص فعالیت می کنند.
روابط عمومی بهزیستی استان از رسانه ها خواست قبل از هر گونه اطلاع رسانی و بازنشر خبر، اعتبار منبع خبر را بررسی و با در نظر گرفتن اصل صحت و درستی و جامعیت نسبت به انتشار خبر اقدام کنند.
مراکز شبه خانواده بهزیستی در قالب موسسات خیریه غیردولتی به صورت هیات امنایی طبق قانون اقدام به پذیرش کودکان بی سرپرست و بد سرپرست می نمایند و زمینه نگهداری و پرورش آنان را فراهم می سازند.
در این مراکز کودکان به تفکیک جنسی و سنی از سه گروه سنی 3 تا 6 سال، 7 الی 12 سال و 13 الی 18 سال نگهداری می شوند و هیات امنای این مراکز عمدتا نیکوکاران هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
اینطور که در یزد خبر پخش شده است کودک آزاری وجود داشته است و چهار نفر از مربیان آن مرکز خود طی یک نامه کتبی که در شبکه های مجازی یزد منتشر شده است و نامه ثبت سازمان بهزیستی هم شده است گزارش کودک آزاری را به سازمان بهزیستی یزد گزارش کرده اند
ایمان احمدی عینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۱
خبر کودک ازاری در موسسه خیریه یزد واقعیت دارد من هم در جریان نزدیک ان نیز بوده ام و حتی از مربیان هم خبر دارم حتی خود کارشناسان بهزیستی استان هم از این موضوع خبر داشته اند ولی چرا سکوت نموده اند نمی دانیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار