مدیرحج و زیارت استان یزدگفت: تاکنون 6 هزارو 684 زائر این استان درقالب یکهزار و644 گروه برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین حسینی درسامانه (سماح) samah.haj.ir ثبت نام کرده اند.
کد خبر: ۳۱۱۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳ 15 October 2016
به گزارش تابناک یزد،علی اصغر شریفی  بابیان اینکه مردم استان یزد سال گذشته استقبال شایانی در اربعین حسینی داشتند اظهارکرد:پیش بینی می شود این میزان امسال به بیش از 30 هزار نفر برسد.
وی افزود: پرداخت هزینه های ارزی به صورت ریالی ، برخورداری از پوشش بیمه ای کامل ، کاهش معطلی درمرزهای کشوربرای عزیمت به عراق از جمله مزایای ثبت نام زائران اربعین در سامانه سماح است.
وی بابیان اینکه ورود و خروج زائران یزدی از شهر های مرزی چزابه می باشد افزود: استقرار موکب های ایرانی در مسیر عبور زایران اربعین با ستاد بازسازی عتبات عالیات است.
مدیر حج و زیارت استان یزدتاکید کرد: کسانی که می خواهند در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کنند باید تنها از طریق سامانه سماح ثبت نام کرده باشند ضمن آنکه باید دارای گذرنامه دارای اعتبار تا پایان سال 95 باشند تا بتوانند وارد کشور عراق شوند.
شریفی تصریح کرد: سال گذشته برای شرکت در زیارت اربعین حسینی 21هزار265 نفر متقاضی زیارت کربلا در قالب چهار هزار و 220 گروه از استان یزد به عتبات عالیات عراق اعزام شدند.
این مسئول ادامه داد: در شش ماهه نخست امسال 13 هزار و 908 زائر در قالب 366 کاروان که 265 کاروان به صورت هوائی و 104 کاروان نیز به صورت زمینی بود از این استان به عتبات عالیات عراق اعزام شدند .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار