نشست هم اندیشی برنامه های هفتۀ پژوهش استان یزد با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مدیران اجرایی استان با رویکرد اقتصادی مقاومتی برگزار شد .
کد خبر: ۳۱۸۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹ 26 October 2016
به گزارش تابناک یزد،در این نشست رئیس مرکز برنامه ریزی، نوسازی و فناوری اطلاعات استانداری یزد گفت: برنامه های امسال هفتۀ پژوهش با رویکرد ایجاد تعامل و همکاری میان دستگاه های گوناگون برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی اجرا می شود.
رضا یادگاری ادامه داد: برنامه های هفتۀ پژوهش در قالب اقدامی واحد طرح ریزی شده که نتیجۀ آن صرفه جویی در هزینه ها، ایجاد بیشترین تعامل بین دستگاهی و جلوگیری از برگزاری برنامه های همزمان خواهد بود.
وی گفت: دستاوردهای پژوهشی دانشگاه ها، پارک علم و فناوری، اتاق بازرگانی، مراکز پژوهشی، بنیاد نخبگان و دستگاه های اجرایی استان در یک سال اخیر در نمایشگاه هفتۀ پژوهش به نمایش گذاشته خواهد شد.
این مسئول افزود: برنامه های جانبی نمایشگاه نیز شامل پنل های تخصصی در خصوص هشت محور توسعۀ استان و انتخاب پژوهشگران و فناوران برتر خواهد بود.
در این نشست مسئولان برگزاری نمایشگاه هفتۀ پژوهش در استان، دبیر اجرایی پنل های تخصصی، اعضای کارگروهِ انتخاب پژوهشگران و فناوران برتر و نیز مسئولان کمیتۀ تبلیغات و اطلاع رسانی و برگزاری پنل های تخصصی تعیین شدند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار