نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه دشمن بوسیله شبکه‌های اجتماعی قصد نفوذ در کشور را دارد گفت: پیشگیری از نفوذ مهمترین کارکرد پدافند غیرعامل در حوزه فرهنگی است.
کد خبر: ۳۲۰۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱ 30 October 2016
به گزارش تابناک یزد،آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار با اعضای قرارگاه حضرت امام هادی(ع) سپاه الغدیر یزد افزود: دشمن همیشه با ابزارهای جنگی وارد عرصه کارزار نمی‌شود.
وی ادامه داد:بویژه الان که استکبار با استفاده از ابزارهای غیر جنگی استفاده می‌کند و با بهره‌گیری از فضاهای مجازی و اینترنتی سعی در تهاجم به ملت ایران دارد.
نماینده مقام معظم رهبری در استان یزد با اشاره به اینکه آمریکا به دنبال در دست‌گیری تمام شبکه‌های اجتماعی در سطح جهان است، گفت: به این وسیله آنها می‌توانند با در اختیار داشتن اطلاعات مردم تمام جهان، به بهترین نحو در امور مربوط به آنها دخالت کند.
آیت الله ناصری یکی از مهمترین اهداف استکبار جهانی به ویژه آمریکا از شبکه‌های مجازی را قراردادن بخشی از مردم کشورها در برابر سیاستهای آن کشور دانست و گفت: مسئولان باید در ارتباط با پدافند غیرعامل و با برنامه‌ریزی دقیق به پیشگیری از این اقدامات دشمن بپردازند.
امام جمعه یزد ادامه داد: این موضوع که دشمن به دنبال تهاجم باشد یک امر طبیعی است و ما باید سعی کنیم خود را همه جانبه در برابر دشمنان تقویت کنیم.
وی یکی از مهمترین جنبه‌های تهاجم دشمنان را نفوذ در عرصه‌های فرهنگی و سیاسی و موارد مختلف دیگر دانست و گفت: نفوذ دشمن خطر بسیار مهمی است که باید سعی کنیم در همه جوانب کشور را در برابر این نفوذ بیمه کنیم.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار