نماینده مردم خاتم، مهریز، بافق، ابرکوه و بهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: حل مشکلات معیشتی و رفاهی فرهنگیان، ضرورتی است که باید به آن توجه داشت.
کد خبر: ۳۲۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲ 07 May 2015
به گزارش تابناک یزد،حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده درآیین بزرگداشت مقام معلم در شهر مروست خاتم با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم افزود:خواسته های این قشر زحمتکش جامعه برحق است و مسئولان بایستی برای حل این مشکلات چاره اندیشی کنند.

وی حقوق و مزایای این قشر جامعه را متناسب با شرایط کاری آنان ندانست و تاکید کرد: باید راهکارهای لازم جهت رفع تبعیض در این سیستم به وجود بیاید و معلمان با فراغ بال و آسودگی خاطر به موضوع تعلیم و تربیت آینده سازان میهن اسلامی اقدام کنند.

این مسوول تصریح کرد: معلمان با تدریس و با اعمال ، رفتار و کردار خود نقش بی بدیلی بر عملکرد آینده سازان میهن اسلامی دارند و می توانند الگوی خوبی در آینده نسل جوان کشور باشند.

نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: معلمان در 36 سال گذشته همراه با سایر اقشار جامعه در تمامی عرصه ها به نقش آفرینی مشغول بوده اند.

زارع زاده گفت: معلمان در زمان دفاع مقدس و بعد از آن هر کجا که به حضور آنها نیاز بوده خدمت کرده اند و قطعا باید در ادامه این راه نیز با قدرت وظایف خود را انجام دهند.

نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تمام روزها به فرهنگیان مربوط می شود چون آنها هستند که با تربیت صحیح آینده کشور را می سازند و لذا باید همیشه قدردان آنها بود .

زارع زاده اظهار داشت: فرهنگیان همچنان با حضور در عرصه های علمی و فرهنگی به کشور و نسل جوان خدمت می کنند و این یک افتخار برای آنها محسوب می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار