استاندار یزد:
استاندار یزد با بیان این مطلب که باید فاصله کیفیت آموزش مدارس دولتی و غیردولتی کم شود، گفت: سطح کیفی و کمی خدمات آموزش و پرورش افزایش یابد.
کد خبر: ۳۲۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰ 08 May 2015
به گزارش تابناک یزد، سید محمد میرمحمدی پیش از ظهر امروز در جشنواره خیران مدرسه‌ساز استان یزد با بیان اینکه حرکت خیر خیران مدسه‌ساز زمینه‌ساز رشد و پرورش پایبندی بیشتر فرزندان ایران اسلامی به اعتقادات دینی، فرهنگی و اسلامی است، اظهار داشت: استان یزد از نظر علمی، فرهنگی و اعتقادی از جایگاه والایی برخوردار است.

استاندار یزد با اشاره به اهمیت مشارکت مردمی در امر ساخت فضاهای آموزشی گفت: حضور و مشارکت خیران در ساخت مدارس، مساجد، بیمارستان‌ها و فضاهای مختلف عمومی در استان نشانه‌ای شاخص از روحیه والای مردم استان یزد است.

میرمحمدی با تاکید بر این مطلب که حضور پرشور مردم در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی یکی دیگر از نقاط قوت مردم استان یزد محسوب می‌شود، تصریح کرد: آموزش و پرورش باید با ارتقاء سطح کیفی و کمی آموزش‌های فرهنگی، علمی و معرفتی خود بیش از پیش نسبت به انجام هرچه بهتر رسالت خود اقدام کند.

وی با اشاره به مطلوب بودن وضعیت آموزشی در مدارس غیر دولتی گفت: مسئولان و دست‌اندرکارن فرهنگی به ویژه آموزش و پرورش باید بیش از پیش نسبت به کم کردن هر چه بیشتر فاصله کیفیت آموزشی بین مدارس دولتی و غیر دولتی اقدام نمایند.

استاندار یزد آموزش شیوه صحیح فرهنگ، ادب، نظم و تربیت در کنار دروس تخصصی را از جمله مسائل مهم و حائز اهمیت در امر رسالت آموزش و پرورش در استان عنوان کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار