کد خبر: ۳۲۵۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱ 08 November 2016
به گزارش تابناک یزد،نشست تخصصی دبیران شورای هماهنگی ترافیک شهرستان‎ها و کارشناسان ترافیک شهرداری‌های استان یزد امروز با حضور مدیرکل دفتر فنی استانداری یزد و فرماندار مهریز در فرمانداری شهرستان مهریز برگزار شد.
 "مهدی دهقان زاده" دبیرشورای هماهنگی ترافیک شهرستان مهریز گفت: این جلسه، اولین نشست در زمینه ترافیک با حضور دبیران شورای هماهنگی ترافیک شهرستان‎‎ها و کارشناسان مرتبط شهرداری‎‎هاست که به صورت تخصصی برای بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل مربوط به حوزه حمل و نقل و ترافیک، آیین‎‎نامه‎‎ها، ضوابط و مقررات و سیاست‌‌های حمل و نقل در سطح شهرستان‎ها و همچنین مشکلات پیش روی دستگاه‎‎های مربوطه در این خصوص برگزار می‌شود.

وی افزود: مسئولین و اعضای حاضر در این جلسه از فرایند برگزاری کمیته فنی زیرگروه شورای هماهنگی ترافیک این شهرستان استقبال کردند و این موضوع را بسیار ارزشمند و مفید تلقی کردند و از سایر شهرستان‎‎ها نیز خواستند تا این مهم با توجه به طرح‎ها و برنامه‎‎های شورای ترافیک شهرستان مربوطه نیز مورد توجه قرار گیرد.

در پایان اعضای این نشست از طرح تقاطع غیر همسطح ورودی شهر مهریز و مجموعه تفریحی گردشگری باغ آهو دراین شهرستان دیدن کردند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار