کد خبر: ۳۲۵۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴ 08 November 2016
به گزارش تابناک یزد، شهردار یزد با اشاره به کمک این مجموعه به ورزشگاه فوتبال ساحلی گلساپوش گفت: مدیریت ورزشگاه بانوان محمودآباد به شهرداری یزد واگذار می‌شود.
 محمدرضا عظیمی‌زاده  در نشست علنی شورای شهر یزد در ارتباط با کمک شهرداری به تیم فوتبال گلساپوش یزد اظهار داشت: باشگاه فرهنگی ورزشی گلساپوش یزد یک ورزشگاه فوتبال ساحلی در محمودآباد یزد دارد.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت باشگاه برای تکمیل این ورزشگاه و میزبانی از مسابقات جهانی فوتبال ساحلی از استانداری درخواست کمک کردند و استانداری هم این درخواست را به شهرداری یزد ارجاع داد.

شهردار یزد عنوان کرد: در راستای اهمیت توجه به بحث ورزش و افتخاراتی که تیم گلساپوش برای استان یزد کسب کرده، مبلغ 150 میلیون تومان از محل اعتبار ورزشهای درون محله ای یزد به این پروژه اختصاص پیدا کرد.

عظیمی‌زاده  ادامه داد: در قبال این کمک قرار شد باشگاه گلساپوش مدیریت ورزشگاه مجاور این مجموعه ساحلی که برای بانوان احداث شده بود را به شهرداری واگذار کند.

وی افزود: فوتبال ساحلی یزد افتخارهای زیادی برای استان یزد کسب کرده به گونه‌ای که الان سرپرست، سرمربی و چند بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی کشور از استان یزد و گلساپوش هستند.

شهردار یزد خاطرنشان کرد: کمک‌هایی که به این مجموعه صورت گرفته زمینه توسعه ورزشگاه محمودآباد که قرار است مسابقات بین‌المللی و آسیایی در آن برگزار شود را فراهم می‌کند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار