معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد از افزایش 20 درصدی تشکل‌های مردم نهاد در استان خبر داد.
کد خبر: ۳۲۶۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵ 09 November 2016

به گزارش تابناک یزد،محمدعلی طالبی در نشست هم‌اندیشی استاندار یزد با نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد استان با اشاره به نقش تشکل‌های مردم نهاد در توسعه برنامه‌های اجتماعی اظهار داشت: مشارکت مردم در هر امری تسهیل امور برای حاکمیت را به دنبال داشته است.

وی با اشاره به اینکه نگاه دولت تدبیر و امید به تشکل‌های مردم‌نهاد، نگاه توسعه‌ای است، عنوان کرد: در استان یزد این توسعه اتفاق افتاده و سازمان‌های مردم نهاد در این استان گسترش چشمگیری داشته‌اند.

طالبی خاطرنشان کرد: طی سه سال گذشته آمار کمی تشکل‌های مردم نهاد استان یزد افزایش یافته به نحوی که در سال جاری آمار این تشکل‌ها نسبت به سال 92 افزایش 20 درصدی یافته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد بیان کرد: البته در زمینه کیفی نیز شاهد ارتقاء فعالیت‌های این تشکل‌ها بوده‌ایم و اغلب تشکل‌ها به سمت آموزش پیش رفته‌اند و فعالیت‌های خود را به شکل تخصصی در حوزه‌های مختلف پیگیری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه حوزه فعالیت این تشکل‌ها بسیار متنوع است، یادآور شد: در همه حوزه‌های زنان، جوانان، محیط زیست، میراث فرهنگی،‌ گردشگری، آسیب‌های اجتماعی و ... دارای تشکل هستیم و اغلب تشکل‌ها نیز به سمت فعالیت‌های تخصصی پیش می‌روند.

طالبی، حمایت مسؤولان استان یزد از این تشکل‌ها را نیز نسبت به گذشته خوب اعلام کرد و افزود: مسؤولان استان در برنامه‌ریزی‌ها و سیاستگذاری‌های خود از نظرات تشکل‌های مردم نهاد بهره‌مند می‌شوند ضمن اینکه برنامه‌ریزی‌های خوبی نیز برای توسعه کمی و کیفی این تشکل‌ها در حال انجام است و امیدواریم استان یزد بتواند به نحو مطلوب و شایسته‌ای از ظرفیت تشکل‌های مردم نهاد استان یزد استفاده کند.

به گزارش فارس، در این نشست که به ریاست استاندار یزد برگزار شد، مسؤولان تشکل‌های مردمی استان یزد در حوزه‌های مختلف ضمن بیان بخشی از عملکرد خود در طول سال‌های اخیر، به بیان نظرات و دیدگاه‌ها در حوزه فعالیتی خود پرداختند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار