کد خبر: ۳۳۱۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳ 19 November 2016
به گزارش تابناک یزد،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: در کنار تلاش برای ترویج فرهنگ مطالعه، فضای فیزیکی کتابخانه‌های یزد نیز بهبود یافته است.

 محمدعلی طالبی در مراسم بازگشایی کتابخانه غدیر یزد به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی اظهار داشت: در استان یزد طی دو سال اخیر تلاش‌های بسیار خوبی برای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در میان مردم انجام شده که این اقدامات قابل تحسین است.

وی عنان کرد: البته به رغم همه تلاش‌های صورت گرفته، هنوز وضعیت کتابخوانی در کشور ما مطلوب نیست و باید برای رسیدن به شرایط بهتر تلاش کنیم.

طالبی عنوان کرد: تلاش برای جذب کودکان به کتابخوانی و ایجاد علاقه به مطالعه در آنها می تواند در آینده، شرایط بهتری در کشور به لحاظ سرانه مطالعه ایجاد کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تصریح کرد: در کنار تلاش‌های انجام شده برای توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی در استان، به فضای فیزیکی کتابخانه‌ها نیز توجه ویژه ‌ای شد و اکنون در برخی کتابخانه‌های استان شاهد شرایط بهتری برای کتابخوانان و دوستداران کتاب هستیم.

طالبی با تاکید بر اهمیت و ضرورت توجه به کتاب و مطالعه تصریح کرد: کسی که در محیط فرهنگی قدم می‌گذارد در واقع در مسیر اعتلای فرهنگی و اجتماعی پا گذاشته و این امر به کم شدن آسیب‌های اجتماعی کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: در کنار توجه به کتاب و مطالعه، شاهد پرورش انسان‌هایی خلاق و متفکر خواهیم بود که کشور و نظام اسلامی در شرایط کنونی نیاز مبرمی به این‌گونه افراد دارد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار