فرمانده ناحیه بسیج ثارالله یزد گفت: همزمان با اربعین حسینی، یادمان شهدای گمنام حسینیه امیرچقماق یزد با عنوان «پرستوهای بی نشان» از فردا شب در یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۳۱۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷ 19 November 2016
به گزارش تابناک یزد،مهدی دهقان، فرمانده ناحیه بسیج ثارالله یزد اظهار کرد: یادمان هشت شهید گمنام مدفون در حسینیه امیرچقماق یزد با عنوان پرستوهای بی نشان از فردا شب ۳۰ آبان ماه به مدت ۱۰ شب در محل حسینیه امیرچقماق یزد برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: دومین سالگرد شهدای گمنام حسینیه امیرچقماق همزمان با اربعین سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام حسین انصاریان، حجت‌الاسلام سیدمحمدشریف حسینی کوهستانی و مداحی حاج محمد نبوی برگزار خواهد شد.
وی هدف از برگزاری این یادواره را گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای گمنام و یادآوری رشادت‌ها و فداکاری‌های آنان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان عنوان کرد و گفت: برگزاری این یادمان یکی از برنامه‌های مهم ناحیه بسیج ثارالله یزد در هفته بسیج است.
فرمانده ناحیه بسیج ثارالله یزد قرائت زیارت عاشورا و ختم قرآن را از دیگر برنامه‌های این مراسم برشمرد و گفت: همایش بسیجیان مدافع حرم در روز ۵ آذرماه و شرکت در نماز جمعه، دیدار با آیت‌الله مدرسی از دیگر برنامه‌های شاخص این ناحیه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار