کد خبر: ۳۳۲۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵ 21 November 2016
به گزارش تابناک یزد،فرمانده انتظامي استان یزد با اشاره به ضرورت مشارکت مردم با نیروی انتظامی، گفت: ماموران پليس آگاهي یزد يک باند خلافکار با بیش از 80 فقره سرقت از استان‌هاي مختلف کشور را شناسایی و دستگیر کردند.
سردار "ايرج کاکاوند" در مورد سرقت‌های متعدد دام در استان یزد،‌ اظهار کرد: با توجه به چندين فقره سرقت احشام در شهرستان‌هاي تابعه استان يزد، بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران اداره عمليات ويژه پليس آگاهي قرار گرفت.

وي با اشاره به بازنگري سرقت‌هاي انجام شده افزود: بررسي‌هاي ماموران از صحنه‌هاي سرقت نشانگر اين بود که تمامي سرقت‌ها توسط يک باند حرفه‌اي و سابقه‌دار انجام شده است.

فرمانده انتظامی استان یزد ادامه داد: ماموران پليس با انجام کار اطلاعاتي گسترده و تلاش شبانه روزي مخفيگاه متهمان را در يکي از استان‌هاي همجوار شناسايي و پس از اخذ نيابت قضائي، اعضاي هشت نفره اين باند سرقت را دستگير و به استان يزد انتقال دادند.

سردار کاکاوند خاطرنشان کرد: متهمان در بازجويي‌هاي پليس به سرقت پنج هزار راس دام طي 80 فقره سرقت در استان‌هاي فارس، بوشهر، چهارمحال و بختياري، اصفهان، خوزستان، کهکيلويه بويراحمد و يزد اعتراف کردند.

اين مقام مسئول ارزش دام‌هاي سرقتي را بيش از 30 ميليارد ريال عنوان کرد و ادامه داد: با تلاش ماموران پليس آگاهي، دو نفر از مالخران نيز شناسايي و دستگير شدند.

فرمانده انتظامي استان يزد در پایان تصريح کرد: اعضاي اين باند تبهکار که همگي داراي سابقه کيفري و از مجرمان حرفه‌اي هستند به مدت دو سال در استان‌هاي مختلف دست به سرقت مي‌زدند که با پيگيري و تلاش کارآگاهان اداره عمليات ويژه پليس آگاهي استان دستگير و به مراجع قانوني معرفي شدند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار