کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی یزد اعلام کرد: سرما و یخبندان که از شنبه هفته جاری در این استان آغاز شده طی روزهای آینده بر شدت آن افزوده شده و همچنان تا آخر هفته میهمان مردم این خطه خواهد بود.
کد خبر: ۳۳۲۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸ 21 November 2016
به گزارش تابناک یزد،محمد رضا شیرغلامی گفت: سرما و یخبندان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری به اوج خود می رسد.
به گفته وی با حاکمیت توده هوای سرد و پرفشار بر روی کشور طی روزهای اینده شاهد کاهش بیشتر دما و شدت گرفتن سرما و یخبندان در اغلب نقاط استان خواهیم بود.
وی با بیان اینکه دمای هوا در شهر یزد در 24 ساعت گذشته بین پنج تا 13 بوده اظهار داشـت: پیش بینی می شود امروز دمای هوای یزد در گرمترین ساعات به 10، فردا به هشت و روز چهارشنبه به 5 برسد.
شیرغلامی اضافه کرد: همچنین دمای هوای شهر یزد در سردترین ساعات، امشب به منفی یک، فردا شب به منفی سه و چهارشنبه شب به منفی پنج می رسد ضمن آنکه دما در مناطق کوهستاتی به منفی 12 خواهد رسید.
وی سردترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته را طزرجان تفت و ندوشن با منفی هشت و گرمترین نقطه مروست خاتم با دمای 17 اعلام کرد، همچنین دمای هوا در دهبالا و گاریز هم به ترتیب منفی هفت و منفی 5 اعلام شده است.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی یزد در ادامه اظهار داشـت: از اوایل هفته آینده موجی از جنوب غرب کشور وارد که پیامد احتمالی آن در روزهای شنبه و یکشنبه در برخی نقاط استان بارندگی و بویژه در ارتفاعات خواهد بود.
وی یادآور شد: از شنبه آینده از شدت سرما کاسته شده و دمای هوای استان چند درجه افزایش خواهد یافت.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار